Jeg skulle vært enig med deg i det sitatet hadde du nevnt Aston Martin uten DbX.Det finnes ingen skala bred nok til å dekke forskjellen i klasse og smak mellom noen som kjøper Urus og den der. Alle Urus-eiere er mentalt fra Jessheim. Neida. Joda.
Min holdning er jo enkel. SUV er traktor, kjøp XC90 eller X5 eller noe sånt. Sportsbil er noe annet, og de to tingene verken kan eller bør kombineres.
Min holdning er jo enkel. SUV er traktor, kjøp XC90 eller X5 eller noe sånt. Sportsbil er noe annet, og de to tingene verken kan eller bør kombineres.
Finnes unntak Mr!
Hemsedalekspressen typ 1990!
Hemsedalsekspressen fra 1994- 2000
En viss RS2 hadde fartsrekorden fra Gol til Hemsedal i mange år.
Har hørt høye biffer,smale damer og lave biler- vanskelig å være uenig i dette.Enig.
Det skal være høye smørbrød og lave biler. Ikke motsatt....
8
Spottet på internett og fikk nesten kaffien i halsen, trodde nesten dette var tull
City Rover! 23”, Tesladør, BMW V8 og XC90 rumpe…Spottet på internett og fikk nesten kaffien i halsen, trodde nesten dette var tull
Vis vedlegg 268126
Hva er galt?Spottet på internett og fikk nesten kaffien i halsen, trodde nesten dette var tull
Vis vedlegg 268126
Hva er galt?
Synes dette var en av de peneste designene på en SUV på lenge. Og ikke minst - tro mot RR opprinnelsen.