Bilspotting

Det er riktig det som MINUTE REPEATER skriver!

Jeg skrev feil da jeg skrev at TC hadde lyktene innfelt i forskjermene, det er TF som hadde det!

Beklager dette! Jeg gikk litt surr i bokstavene!:D

Bilen på bildet er en MG TD Midget!



Da har jeg lært litt om engelske sportbiler i dag også. Hjertelig :)
 
Spottet en Fisker Karma på prøveskilter på Solli Plass på onsdag - helt rå bil. Også har jeg sett en Aston Martin Rapide på Ullevål Stadion igår. Også praktfull.
 
Spottet en Mercedes SLS AMG på svenske skilter i bogstadveien. Sikkelige slabbedask som satt inni med gullkjeder og svære solbriller
 
Sveitisk registert Ferrari 458 spottet i byn i går, for en bil og for en lyd! Bremseskivene er jo like stor som hjulene på en gjennomsnittlig konebil.
 
Sveitisk registert Ferrari 458 spottet i byn i går, for en bil og for en lyd! Bremseskivene er jo like stor som hjulene på en gjennomsnittlig konebil.

Spotta en grå Ferrari 458 i byen i går. Sveitsisk reg nummer. Samme bilen kanskje? Den var utrolig fin å se på. Å den hekken var veldig sexy :)
 
Porsche GT 3

Det er fargen på denne som appellerer til meg. ;)

66cac818.jpg

Spottes ofte på Stabekk, iogmed det er naboens :)
 
Fisker Karma på Bærums Verk. Sikkert den som ble testet i Finansavisen Motor (?)

For en bil! For noen dimensjoner! De hjulene ble ganske massive ved siden av en Skoda Fabia :)

IMAG0073.jpg
 
Spottet en rød Ferrari California med taket nede idag, stilig bil, men får ikke helt Ferrarifølelsen av den.

Ellers må jeg nesten fortelle om muligens min største spottedag i Norge forrige uke. Kjørte i rushen fra Aker brygge og mot Asker, og spottet titals Porscher, en sølvgrå SLS AMG, en sort Lamborghini Gallardo spyder, en grå Ferrari F430 cab, en sort Ferrari 458 Italia, en british racinggreen Aston Martin DB9 og en sort Vantage.:cool: Ikke en vanlig dag i Norge, dessverre!
 
Stilig bilde Jojo, 991 er flott. En av de dine?

Ble festen holdt i et gult hus?
 
Spottet sammen med jacek på til gtg'n igår. Vw Type 3 60-70 tallet ish.

7357618180_4517f9ed96_k.jpg