Kan huske at det var flere som fikk seg billig Speedy ved å kjøpe Tintin og skifte skive etterpå. Drøy prisøkning på få år…Husker disse gikk for mindre enn standard Speedy for 4-5 år siden
Vis vedlegg 248524
16k høres vel litt for billig ut.. jeg fikk tilbud på 30k 09.02.16 fra Lervik Ur, dessverre en uke for sent ute før den gikk ut av produksjon
Men er det virkelig disse prisene klokken går for?
Jeg kjøpte en ny «Tin-Tin» i 2016 og betalte kr 27.000.- Solgte den etter vel 6 mnd for kr 32.000.- og følte meg som en skikkelig «bad-ass-inviiiistor»
«Lurte» også sjefen min til å kjøpe en, men nå tørr han ikke bruke den lengre fordi den er blitt så kostbar. Vis vedlegg 248558
Vis vedlegg 248559
Tilgjengelig igjen. https://www.urmaker-bjerke.no/butikk/vintage-and-pre-owned/rolex-daytona-big-red/
Tror det var 90k.Noen måte å finne ut hva denne gikk for?
Rolex Explorer - Urmaker Bjerke
Rolex-klokker er laget av nøye utvalgte materialer og satt sammen med fokus på hver eneste lille detalj. Alle deler i en Rolex er designet, utviklet og produsert etter aller høyeste standard. Datejust er ett av verdens mest lettgjenkjennelige armbåndsur. Hva du bør vite om denne klokken: Denne...www.urmaker-bjerke.no
Jeg fikk tilbud om salg på kommisjon, 15% + kost for bilder etc.Er det noen som har noe erfaring om hvor gode priser Bjerke gir selger? De skal jo tjene penger, så man burde vel kanskje selge selv, eller tar de det meste av gevinsten i form av prispåslaget de kan ta fra kjøper med "tryggheten ved å kjøpe hos forhandler"?
Jeg går med tanker om å kjøpe en speedmaster, og har en Seamaster Diver 300M Chronograph (ca 7 år gammel) som blir for lite brukt fordi den rett og slett er litt for tjukk og ikke ligger supergodt på håndleddet. Jeg er ikke så glad i å selge klokker, men å ha to kronografer fra Omega der en aldri brukes, virker jo likevel overflødig. Å kombinere kjøp og salg i samme butikk virker praktisk.