Men bare en melding til mange av dere aktive brukere. Rydd og slett i meldingsystemet/innboksen deres (f.eks du ragamuffin). Noen av oss prøver å sende PM f.eks om ur til slags. Det er ikke mulig når dere har over 50 lagrede mld. Da kommer denne mld: "Følgende feil skjedde da denne meldingen ble sendt
.............. har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet."
Omega DeVille'en som Cosmo_dud postet er aldeles nydelig. Jeg har prøvd den på hånden og fargespillet i skiven er fantastisk.
Ellers synes jeg denne er flott:
Det eneste jeg ikke helt skjønner er hvorfor de setter en svart rem på som standard. Jeg er ikke fryktelig glad i kombinasjonen av blå og svart og synes en mørk brun rem hadde passet bedre. Men det kan man jo alltids fikse selv..
Ellers synes jeg denne er flott:
Det eneste jeg ikke helt skjønner er hvorfor de setter en svart rem på som standard. Jeg er ikke fryktelig glad i kombinasjonen av blå og svart og synes en mørk brun rem hadde passet bedre. Men det kan man jo alltids fikse selv..
Sukk ... Jeg er på Nautilus-kjøret om dagen. Selv om jeg hadde bestemt meg for to år siden for ikke å gå for den.
Noen ganger er jeg skremmende initiativrik. 7 dager fra sukk til handling. Anyway, jeg synes Nautilus-skiven fortjener en repost i denne tråden: