Da blir det handel Takker!!!OK da Har lagt inkludert boksene våre i tidligere nevnte rabattkode: NOVEMBER
Da blir det handel Takker!!!OK da Har lagt inkludert boksene våre i tidligere nevnte rabattkode: NOVEMBER
Må si at jeg er imponert over Tidssonens service i nettbutikken. Bestilte mine G-Shocks i går med normal frakt. Lå i postkassa mi i dag rundt kl. 12. Det er (EON uten EON) service detHer var det mye bra JH og G-Shocks til pangpris. Løp og kjøp folkens
edit (måtte bare)
Vis vedlegg 271037
Her var det mye bra JH og G-Shocks til pangpris. Løp og kjøp folkens
edit (måtte bare)
Vis vedlegg 271037
Her var det faktisk endel knask. 30% på div. GSBlack Friday Arkiver
Kjøp Black Friday i nettbutikk hos Urmaker Christensen. Autorisert forhandler og merkevareverksted med butikk i Oslo. Vi pakker og sender gratis i Norge.urmakerchristensen.no
Her var det faktisk endel knask. 30% på div. GS
Kjenner du til kvalitet på desse?Martu leather har 30% alt i nettbutikken. Kode BF2021, frakt er gratis.
Har 2 av disse selv, jeg syntes de er milevis bedre i kvalitet enn mye annet "ræl" på markedet i dag.Kjenner du til kvalitet på desse?
Den jeg har virker veldig bra. Myk og solid reim som har holdt seg godt. Kjempekjøp til rundt 300,-Kjenner du til kvalitet på desse?
Nja. Ser de har GMT spring drive på 25% rabatt, og da koster den det samme som fra Japan inkl 25% mva…. Ikke rare tilbudet. De burde heller priset klokken ihht internasjonale priser.Her var det faktisk endel knask. 30% på div. GS