Blancpain Er denne noe å ha da.................?

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei.

Fant denne på ebay. Har ikke sååååå greie på gamle ff og denne så ikke så lekker ut som den mest kjente modellen men jeg likte den.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120735142905&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Har heller ikke funnet noe særlig ut på nettet. Noen som har peil?

Er denne noe å ha, og ikke minst er akkurat DENNE noe å ha? (les: er den kosher? kommer jo fra israel, men :) ).

Er veldig takknemmelig for svar.

Den er absolutt noe å ha!
En meget sjelden FF!
Jeg vil anta at prisen vil gå vesentlig opp mot slutten.
Tipper det sitter noen proffer og sikter seg inn mot sluttspurten.
Skulle gjerne hatt den selv, jeg...:cool:

Er det samme uret?
Sjekket litt om denne utgaven av FF og den benevnes "Compressortype 2".
Den er regnet som meget sjelden.
Jeg synes den er kul, selv om jeg liker de mer tradisjonelle bedre.
Urverket er et ETA 2873.

Har mailet med selger

Han hadde en forsåvidt god forklaring på hvorfor klokken var til salgs igjen, nemlig at høyeste budgiver etter avsluttet auksjon hadde ytret ønske om å få kjøpe et annet ur selger hadde i stedet, altså et slags bytte. Er enig i at de tradisjonelle modellene er mye kulere. Det som bekymrer meg mer er at jeg selger unna stasj for å spare til holy grail, bare for å befinne meg mer på salgssider med forstyrrende elementer mer nå enn noensinne tidligere.

Han hadde en forsåvidt god forklaring på hvorfor klokken var til salgs igjen, nemlig at høyeste budgiver etter avsluttet auksjon hadde ytret ønske om å få kjøpe et annet ur selger hadde i stedet, altså et slags bytte. Er enig i at de tradisjonelle modellene er mye kulere. Det som bekymrer meg mer er at jeg selger unna stasj for å spare til holy grail, bare for å befinne meg mer på salgssider med forstyrrende elementer mer nå enn noensinne tidligere.

Heheheh.. Tell me about it... Det er en sykdom det der.

Her er det bare å hugge hodet av meg hvis jeg tar feil, men husker jeg ikke helt feil er dette en "kryssmodell" eller samarbeide med Certina eller Tissot!? Fikk flashback fra min tid i Swatch Group, og minnes vagt at Certina/Tissot hadde en modell som likner veldig med røde/orange detaljer, ellers helt lik, men annet brandname. Vet at iallfall de modellene var veldig ettersøkte. Mulig jeg husker HELT feil, just my 5cents.