Blancpain-tråden

Skriv her om det blir noe GTG da:)

Måste få hem den här först :(
IMG_1695.jpg
 
Prøvde 38 her om dagen. Hadde en tanke om at den kunne være spot on. Synes den ble litt liten på hånden. En utgave midt i mellom 38 og 43 tror jeg kunne gitt det beste visuelle inntrykket på det designet. Men herregud så flotte ur.
 
Har du prøvd 43, @Chronodiver?(Vil tro det, siden du har prøvd 38:)) Den bærer jo ikke større en en 40mm sub?
Jepp. Hadde håpet den skulle være for stor og ikke like flott i virkeligheten. Jeg tok feil , det var Grailmateriale.

Skiven er stor i forhold til tykkelse på bezel om noe. Ikke verre enn at det fortsatt er en grail.

38 føltes for liten igjen. Derfor jeg mener at det hadde vært Intr med en mellomting mellom de to.
 
Jepp. Hadde håpet den skulle være for stor og ikke like flott i virkeligheten. Jeg tok feil , det var Grailmateriale.

Skiven er stor i forhold til tykkelse på bezel om noe. Ikke verre enn at det fortsatt er en grail.

38 føltes for liten igjen. Derfor jeg mener at det hadde vært Intr med en mellomting mellom de to.

Jeg digger den! Litt tilvenning måtte til, men når det er gjort, er det lite som matcher i samme prisklasse. Jeg er sugen på noe nytt, og vurderer alltids flipping av den, men sliter med å finne noe som er like kult i samme prisklasse.
IMG_7546.JPG
 
Jeg digger den! Litt tilvenning måtte til, men når det er gjort, er det lite som matcher i samme prisklasse. Jeg er sugen på noe nytt, og vurderer alltids flipping av den, men sliter med å finne noe som er like kult i samme prisklasse. Vis vedlegg 49667
Jeg prøvde ceramic varianten da de ikke hadde stål de tre stedene jeg var innom. Hadde vært gøy å prøve stål og bare for å få vektdifferansen.

Jeg er jo sykelig opptatt av crownguards. I dette tilfellet var det lett å gjøre et unntak. Stor, flott og herlig krone.

De jeg prøvde lå overraskende bra på hånden.

Ja hyllevare er det ikke.

Dette er min grail. Blir det noengang kjøp så blir det stålutgaven.
Økonomisk urealistisk i nær fremtid.

Fra den kom i 2013 har den vært et slags grailpotensiale. Da den kom på hånden ble det en grail.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Prøvde 38 her om dagen. Hadde en tanke om at den kunne være spot on. Synes den ble litt liten på hånden. En utgave midt i mellom 38 og 43 tror jeg kunne gitt det beste visuelle inntrykket på det designet. Men herregud så flotte ur.
Hvor prøvde du den? Helt enig 40mm hadde vørt perfekt. 38 og 43 er litt merkelige størrelser.