Men, den passer kun om du er 2 meter høy og to meter bred minedykker med noen tømmerstokker av noen håndledd. Oppfyller du derimot disse kriteriene kan jeg ikke se for meg fetere klokke.
Jeg synes den var skikkelig hardcore. Om jeg skulle hatt en mekanisk dykkeklokke til det den skal brukes til, ville dette vært førstevalget mitt. 55mm er ikke i nærheten av å være stort utenpå tørrdrakten og hanskene. Med andre ord digger jeg den som ren diver, men ikke til noe særlig annet Fy F** så kult med disse komplikasjonene på et mekanisk urverk!
Teknisk imponerende og utvilsomt fantastisk kvalitet, men absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg. Da tror jeg heller den hadde passet bedre til Batman, eller en tilsvarende barsk type...
Jeg likte den meget godt, men jeg er en fan av kompikasjoner jeg kan bruke. Det vil aldri bli tilfelle med denne klokken, med mindre jeg knyter en snor i den for å sjekke hvor dypt fiskevannet er.
Så dessverre for min del vil den nok aldri finne veien inn i min klokkeboks, overnevt grunn, pris og størrelse setter en stopper.
Teknisk imponerende og utvilsomt fantastisk kvalitet, men absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg. Da tror jeg heller den hadde passet bedre til Batman, eller en tilsvarende barsk type...
Imponerende urverk med banebrytende komplikasjoner.. Kul finish, masse fine detaljer men kun brukanes somdiver. Men da burde skiven vært noe ryddigere spør du meg! Blir ikke min noen gang..
Jo mer jeg ser på den klokken jo mer stygg-sexy blir den. Skulle jeg hatt denne klokken måtte jeg hatt en murstein bunnet fast i den andre armen for å ikke ødelegge ryggen.
Man må vel nesten ta inn over seg at de her har laget en dykkeklokke i ordets rette forstand. Og at det ikke er deres intensjon at dette skal bli den nye folkeklokka.