Ble vekket av postmannen i dag tidlig

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Han stod på døra kl 07.30, i hånden hadde han en pakke fra vestlandet. Stor stas, selv om jeg nok egentlig ikke var våken da jeg kvitterte. Jeg gikk og la meg igjen, men det var ikke så lett å bli liggende i senga når det stod en uåpnet pakke på kjøkkenet. Hadde tenkt å sove lenge i dag, men det utgikk visst.

Klokkebilder423.jpg

Dagens pakkeåpner ble en trivelig Opinel med skaft av oliventre. Egner seg vel best til å skjære generøse biter ost på pikniker på Rivereraen, men litt fransk stål funker sikkert godt til papp også.

Klokkebilder425.jpg

Klokkebilder428.jpg

Flere remmer tydeligvis, men hva ligger under?

Klokkebilder429.jpg

En meget lekker Omega SM300 "WatchCo", levert på ypperste vis fra KarlFr. Takk for handelen!

Klokkebilder430.jpg

Dette er mitt første møte med sharkmesh, det passet dette uret perfekt! Bare å stille klokken og ta inn lenken et hakk i låsen. Der var dagens ur på plass!

Klokkebilder431.jpg

Nice, grattis! Ante meg at du stakk av med den der, synes å huske du har snakket om SM300 tidligere. Ser veldig bra ut!

Gratulerer med en nydelig klokke Anders :)
Denne synes jeg er det mest velykkede designet til Omega minus Speedmaster Pro :cool:

Dette var lekkert Anders! Begynner å få en mer eller mindre komplett samling nå vel?

Gratulerer Anders:)
Her kan du se hvordan den ser ut på innsiden

ome0001.jpg

Jon

Gratulerer! Nydelig Omega :p - er denne mesh-lenken orginal omega?

Original mesh fra Omega ja, nummer 1380/237. Såpass fett at jeg tror jeg skal teste det på min Speedy Mk II. Dersom det er gull må jeg nok kjøpe ett til. Noen som har en formening om hvor man kjøper disse billigst? $260 hos Otto Frei.

Gratulerer med klokken!:D
Shark meshen er nydeligt retro-kul..
Passet deg perfekt! ... 7.30 var litt vel "overkill" av posten, litt av post rekord

Gratulerer med klokken!:D
Shark meshen er nydeligt retro-kul..
Passet deg perfekt! ... 7.30 var litt vel "overkill" av posten, litt av post rekord

Det er et helvete, men Posten garanterer levering før 08.00 I sentrale strøk når du sender Express over natt.

Det er et helvete, men Posten garanterer levering før 08.00 I sentrale strøk når du sender Express over natt.

Huff ja, men spør du meg er det mye bedre å bli vekket, enn å sitte å vente på postmannen i timesvis. for det er tortur :eek:

Takk folkens, meget fornøyd etter en dag på armen! Noen som vet om bezelinserten er limt på bezelen? Ser at den er litt løs (står opp en halv milimeter) på høyre side ... Perfeksjonisten i meg må fikse ;)