Bling, bling!

Tenke seg å selge en Daytona, Mathfjeld...Det skulle ikke vært lov. Det er jo et smykke i seg selv. Men siden du ble frastjålet gull-rolexen er dette en gylden anledning til å bevege deg opp et nivå ved å juice opp daytonaen i Anders-ånd ;)

Eller....beholde Daytonaen som i dag! Nå har vel du en GMTc fra før. Kan jo alltids urpimpe den da, basert på originalen :D

AUUU! Øynene mine! GRUSOMT!
 
Diamonds are a girls best friend ;) Dette er 110% jente utgaven av SS Daytona. Leave it for your girlfriend.


AW :)
 
ÅÅÅÅ åååå ååååå, der var det like før for meg...:p. Herregud for en fet diamant Rolex. Jeg tar 2, kan jo ikke annet enn å elske den... :D
 
Hvordan kan noe så vondt, være så godt på en gang ? :D

Dette er sant. Det er jo så vulgært at det er tøft. Forsøkte finne et illustrerende bilde fra en gammel BMW-reklame med en mann som ligger i sengen med en blondine på hver arm, med teksten "How can something that feels so good be wrong?".

Denne får duge:
bmw_ultimate.jpg
 
Skal vi bare sette en stopper der? Om du er interessert i hva Frodo gjør på do kan du sikkert spørre på PM:p
 
Hver gang jeg såvidt har klart å balansere mitt anstrengte forhold til Rolex og gleder meg over deres komfort og stilrene modeller, blir jeg påminnet om at de faktisk lager slikt juggel som dette og ender opp med å straffe mine to ved å la dem få klokkeskrinarrest i nesten en uke. Jeg kan ikke bli sett offentlig med noe som kan assosieres med det der.

Jeg må også på do, men jeg skal vaske øynene mine i plumbo B-).
 
Kollektiv avstraffelse

Hver gang jeg såvidt har klart å balansere mitt anstrengte forhold til Rolex og gleder meg over deres komfort og stilrene modeller, blir jeg påminnet om at de faktisk lager slikt juggel som dette og ender opp med å straffe mine to ved å la dem få klokkeskrinarrest i nesten en uke. Jeg kan ikke bli sett offentlig med noe som kan assosieres med det der.

Jeg må også på do, men jeg skal vaske øynene mine i plumbo B-).

Jeg støtter dette, suben har husarrest til over helg, makan til utakter i denne familien:cry: