Bluey - Harry eller dritfin?

Og den perfekte sommer klokken:) Blått hav, blå rolex, et par Persol 0649 med blågraderte glass, kan ikke bli bedre enn det ;)

AW:)

Hat elsk forhold. Har likt klokken på bilder i alle år, men hver gang jeg får en på labben og skal gjøre en handel så er det noe som ikke virker riktig for meg. Vet ikke om det er gull/stål eller om det er blåfargen eller en kombinasjon. Men tror nok aldri det blir denne klokken, men pen på bilder er den :)

Etter å ha tenkt meg om tror jeg at helhetsinntrykket blir litt feil for meg. Jeg har veeeldig lyst på en rootbeer, men ikke spesielt lyst på en bluey.

Fotogen så det holder :D Men som andre over har heller ikke jeg vært helt komfortabel med den på hånden.

c08f94e4.jpg

Men om man skulle ha en blingy sommerklokke kunne man jo kanske gå rett på serti-dial ;)

rlx4.jpg

P1010157.jpg

Fotogen så det holder :D Men som andre over har heller ikke jeg vært helt komfortabel med den på hånden.

c08f94e4.jpg

Det er litt som Linni Meister.. Tacky som rakker'n, men en får allikevel lyst på den.

Sammen med en mobiltelefon på 1kg så ville den vært perfekt statussymbol under jappetiden
og ja.. jeg har lyst på en ;)

Det er litt som Linni Meister.. Tacky som rakker'n, men en får allikevel lyst på den.

Sammen med en mobiltelefon på 1kg så ville den vært perfekt statussymbol under jappetiden
og ja.. jeg har lyst på en ;)

Linni Meister, now thats disturbing ;)

Ang klokka så hadde jeg ikke hatt noe problem med å sporte en!

Jeg liker`n. Kunne godt virra rundt i en slik sub jeg... Sikkert mange som synes den er harry men det driter jeg i.:cool: Det er noe med denne klokka som tiltaler meg veldig. En dag kommer den i boksen min... :D

Blue sub

Nice;) Men passer kanskje ikke like fint i skogen, som på flybridgen på en Princess 98':D

Så et bilde av en norsk cruisebåt-kaptein fra Karibien, med en blue sub. Kledte godt denne til den hvite uniformen, gitt..

Foto0972.jpg

Nice;) Men passer kanskje ikke like fint i skogen, som på flybridgen på en Princess 98':D

Så et bilde av en norsk cruisebåt-kaptein fra Karibien, med en blue sub. Kledte godt denne til den hvite uniformen, gitt..

Foto0972.jpg

Var det Kaptein Dag Dvergastein? Han er fra Nevlunghavn i Larvik distriktet, og jeg spottet en bluey på armen hans sist sommer da vi var på samme flight fra Torp til Amsterdam....absolutt verdig ur for en ekte Master Mariner!

Er forøvrig enig i at Bluey er et veldig glamorøst ur....passer best til sol, sommer og fest, spør du meg :)