Boss dress og Boss klokke?

Medlem
13. des. 2013
Innlegg
41
Hei fant ut at jeg kommer til få en Hugo Boss klokke i gave til jul fordi jeg kjøpte en Hugo dress i sommer. Funker det som en grei kombinasjon eller er hugo klokka bare teit å ha på seg i finere lag? I tanke på at jeg får en Longines klokke snart. Er det noe vits i å beholde Boss klokken i det hele tatt?
 
Redigert:
Det er opp til deg :) Gir den klokkeglede, behold den. Kanskje du evt kan gi den bort til en som vil like den?
 
Kan bytte den. Derfor jeg spørr. Har ikke lyst ha den som dressklokke om det går for være litt harry med å bruke dressmerket også som klokke.
 
Kan bytte den. Derfor jeg spørr. Har ikke lyst ha den som dressklokke om det går for være litt harry med å bruke dressmerket også som klokke.

Får du godfølelsen av uret, behold det.

Får du en bad feeling(Som jeg tipper du gjør siden du nevner harry når du snakker om det) så bytt det i noe annet kjekt :)
 
Tviler på at du gidder å bruke boss-klokka etter å ha fått Longines på armen.
Blir litt som å ha en Tesla og en Buddy i garasjen samtidig. Kjører ikke mye Buddy da vel?;)
Boss-klokker er ikke harry i mine øyne. Bare et litt "unødvendig" tillegg til dressen.
 
Med 99,9 % sikkerhet er du den eneste som vet at det er Boss du har på armen. Folk flest ser knapt at du har en klokke på armen, langt fra hvilket merke. Så kjenn på magefølelsen, hvis du har fått den av kona/samboer/kjærste så bør vel det taes med i vurderingen ;)
 
Klokka er en ting, folk vet i hvert fall ikke at dressen er fra Boss ;)

(Med mindre bæreren har glemt å ta av lappen på ermet da...)
 
Som fler her sier; tviler på at du kommer til å bruke Boss-klokken når du får en Longines på armen, men bruk det du føler passer deg!