Så på denne på Bjerke forrige uke, helt fantastisk.
Ser helt vidunderlig ut
De står bra i stil til kassa syntes jeg.Ser helt vidunderlig ut
Den er vel «perfekte» 40 mm, men hva synes du om lugsene?
Har hørt at de stikker vel langt ut om man har tynne håndledd. Ser bra ut på deg da
17,2cm omkretsSer helt vidunderlig ut
Den er vel «perfekte» 40 mm, men hva synes du om lugsene?
Har hørt at de stikker vel langt ut om man har tynne håndledd. Ser bra ut på deg da
Takk! Og den den retrograde sekundviseren har jeg ikke fått med meg før! Jeg trodde det var power-reserve ... Så her er det liv, ja
Vis vedlegg 334669
Jeg plages sjelden av datovindu på klokker. Tvertimot så synes jeg det er veldig praktisk, men dette burde Breguet ha gjort bedre. Ikke akkurat sømløst integrert og de har langt på vei ødelagt en ellers veldig pen klokke
hahaha! helt tragikomisk
dette er så elendig utført at det virker som det er gjort med overlegg. at 2 og 4-tallet er forkrøplet er en sak, men at 5-tallet er amputert for å gi plass til datosprekken er prikk-over-i av føkkøpp.
det er uskarpt, men hvis det til alt overmål står ‘swiss made’ ved dato, ja da er vurderingsevnen mot bunnivå og klokken som helhet blir til verdiløst uresirkulerbart trash
Noen som vet om det planlegges ny Type XXI...?
Er ikke 100% enig med en detalj i artikkelen @Jon Henrik : anbudskontrakten het Type 20 ( ikke Type XX som er den gimmicken Breguet brukte senere). Jeg ser ellers at den ene subdial fortsatt er inndelt i 15 : går den virkelig på 15 eller er det like absurd som før ?