Solgt Breitling for Bentley GT (special edition)

Medlem
21. april 2012
Innlegg
96
Sted
Oslo
Merke, modell og år: Breitling for Bentley GT, tatt ut 16. november 2011 hos sveitsisk AD.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Klokken er i meget fin stand (alle bilder er av den aktuelle klokken, tatt i dag). Klokken er 44,8mm og bærer veldig fint på håndleddet. Den fikk en lett polering hos Protid Sandvika i fjor, og det ble konkludert med at det ikke var behov for service da. Klokken passerte seks år i november, så kjøper bør nok påregne en service i løpet av et par år. Per i dag går den fint og holder gangreserven bra.

Dokumentasjon og historikk: Alt av bokser og sertifikater medfølger. Jeg tok inn klokken som del av en byttehandel, og ble med det tredje eier av klokken. Den har ikke hatt service, men er blitt behandlet bra.

Sted: Vi kan gjennomføre F2F-handel i Oslo, alternativt kan jeg sende til hele landet på kjøpers regning og risiko mot forskuddsbetaling. Jeg har mange referanser i GG-forumet.

Pris eller bytteverdi: 42.000,-. Alt av bytter kan være av interesse - bare kom med forslag :)

1.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7¨.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel