Breitling-kveld hos Jacobsen i Lillestrøm - noen som skal?

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Urmaker Jacobsen i Lillestrøm er flyentusiast, og en av medlemmene i flyklubben min la ut info om dette på klubbens hjemmeside. Den 7/9. blir det Breitling-kveld hos Jacobsen fra kl 19, det kommer en representant fra Breitling som har med seg mye snacks. I tillegg vil det visst bli "gode priser på utvalgte modeller".

Tror jeg tar meg en tur. Noen andre som skal? :)

Urmaker Jacobsen i Lillestrøm er flyentusiast, og en av medlemmene i flyklubben min la ut info om dette på klubbens hjemmeside. Den 7/9. blir det Breitling-kveld hos Jacobsen fra kl 19, det kommer en representant fra Breitling som har med seg mye snacks. I tillegg vil det visst bli "gode priser på utvalgte modeller".

Tror jeg tar meg en tur. Noen andre som skal? :)

Hmm, det kunne vært kult! Er det bare å dukke opp, eller krever det noen form for invitasjon?

Har du sett! :D Bør vel nesten feires med å handle en Breitling det...
Ehm, blir de snurt hvis man kommer på Breitling-aften med Rolex på labben?

Hvis noen blir sur for at man går med Rolex på armen er det bare å ringe helsetjenesten da personen neppe kan være riktig vel bevart.:D:D:D:D

Ikke om du kjøper Breitling. ;)

Hehe!! Det har jeg virkelig lyst til :D Men her er det full stopp i innkjøpene på en stund dessverre. Dette har vært et hardt år for klokkekontoen...

Hvis noen blir sur for at man går med Rolex på armen er det bare å ringe helsetjenesten da personen neppe kan være riktig vel bevart.:D:D:D:D

Enig der. Burde vel gå bra ;)

Tror det bare er å dette innom :)

Frister veldig! Også på en fredag da! Helt perfekt :D

Skulle gjerne ha vært der :) Breitling har tatt flere steg i riktig retning den siste tiden. Mye spennende å se på nå :D

Tror neppe det. Sist jeg var innom gikk sjefen sjøl med en Daytona på labben. :D
(for de som ikke vet, Urmaker Jacobsen solgte Rolex i mange år)

Ikke for å pirke, altså... Men, blir det ikke litt feil av ham å gå med et merke på armen, som de ikke lenger forhandler? Synes det sender et signal til kunden om at klokkene vi selger er ikke bra nok til at jeg vil ha dem på armen :p

Vet at andre AD´er er ganske strikse på dette, både for seg selv og for sine ansatte.

B 01 på armen

hei

det må være en stund siden du var i butikken, daytonaen har han solgt og det siste året har han brukt en B 01 i rødt gull.
jeg regner med å ta turen , de kommer til å vise alle nyhetene fra breitling.

roger

Husker de dyre klokkene i vinduet hos Jacobsen gjorde inntrykk, på oss som vokste opp der. Rolex førte de på åttitallet iallefall. Var en tur innom der i fjor, det er en gammel god butikk.

hei

det må være en stund siden du var i butikken, daytonaen har han solgt og det siste året har han brukt en B 01 i rødt gull.
jeg regner med å ta turen , de kommer til å vise alle nyhetene fra breitling.

roger

Nei, det er ikke veldig lenge siden..... så skrev jeg vel heller ikke at jeg var der i går???
Jeg så at Daytonaen + en Sub lå til salgs på Finn.no for ikke lenge siden, men det endrer vel ikke på at han brukte den på jobb frem til den ble solgt??