Breitling SA gikk i flisene - service hvor?

Medlem
2. jan. 2013
Innlegg
4
I helgen klarte jeg det store å miste min Breitling SA i flisene på badet. Kronen poppet ut, så helt klart at den har fått seg en trøkk. Så til spørsmålet, hvilken urmaker ville dere levert klokken til? Oslo, Bærum omr.
 
Jeg ville nok levert den til en urmaker som forhandler Breitling, og da er det enten Bjerke i Oslo eller Larsen på Sandvika storsenter.

Håper det løser seg for deg.
 
Jeg ville nok levert den til en urmaker som forhandler Breitling, og da er det enten Bjerke i Oslo eller Larsen på Sandvika storsenter.

Håper det løser seg for deg.

Ja, jeg antar at det er det samme så lenge det er en Breitling AD. Alle her i Oslo sender det til et nasjonalt Breitling Service Center, et eller annet sted vest for Oslo så vidt jeg et.
 
Litt lenger unna, men Urmaker Jacobsen i Lillestrøm forhandler Breitling. Så har du et alternativ til, hvis det trengs.
 
Jeg ville tatt en tur til urmaker Jacobsen i Lillestrøm, brukt han en del.

Hyggelig fyr med gode historier. Topp service.


Klokken blir sendt til Stavanger, der har B servicekontor.
 
I helgen klarte jeg det store å miste min Breitling SA i flisene på badet. Kronen poppet ut, så helt klart at den har fått seg en trøkk. Så til spørsmålet, hvilken urmaker ville dere levert klokken til? Oslo, Bærum omr.

Utrolig kjipt å høre, men av ren nysgjerrighet må jeg bare spørre: sprakk filsen?
 
Tok sin tid! Fikk tilbake klokken for 1 uke siden. Savnet den, baderomsflisen gikk det utrolig nok bra med
 
@sandecker
Jeg ville helt klart tatt en prat med urmaker jacobsen i lillestrøm ang. Service på Breitling. Det er ihvertfall dit jeg hadde levert min.