Breitling Skyland, ny modell i 2007

Medlem
30. okt. 2007
Breitling har kommet med en ny model som heter skyland, ligner litt på en mindre super avenger, med oversized visere og tall, hva syns folket?

DSCF1334.jpg

AvSky2.jpg

skylandSS.jpg

Rent bortsett fra at breitlingene selvsagt er runde får jeg nesten litt Bell & Ross feeling av disse. Hva syns dere?

En kompis av meg vurderer en slik nå.. snakket akkurat med han om det nå... tilfeldig? hehe

Oj.

Den der er jo faktisk ganske badass! Selv syns jeg ofte at Breitling enten er for skrikende (Bentley), eller litt for konservative. Det er jo ikke tilfellet med den du viser der.
Hvor stor er den i diameter?

Den nye Airwolf modellen er fakisk heller ikke så verst.

NESTEN like bresk som den keramiske versjonen av IWC Flieger Chronograph! Har selv heller ikke über-sansen for Breitling (med unntak av 806/809), men denne var faktisk grom.

HEI. jeg er ny her nettop fordi jeg i dag bestillte denne ( Breitling avenger skyland) i black steel
jeg får den til sommeren i bryllupsgave av kona mi.
det blir levert kun 50 til skandinavia, så det var litt flaks å få tak i den.

Re:

Erik N skrev:
En kompis av meg vurderer en slik nå.. snakket akkurat med han om det nå... tilfeldig? hehe

Sannsynligvis meg han sikter til her, stikker til Florida om 3 uker og tenkte plukke opp Skyland Avenger på veien! Noen mente jeg burde sende boksen i posten for å unngå trøbbel med tollen, tror dere det virkelig er nødvendig?

For tiden er det denne stålfisken som er på armen... men det er en replica vel og merke.
Selv om urmakeren på Bjerke ikke klarte å se forskjell fra den og den han hadde under disken er det på tide å få den EKTE følelsen :)

http://skjalg.dyndns.org/skjalg/DSC06092.JPG
http://skjalg.dyndns.org/skjalg/DSC06093.JPG

EDIT:
Endret bildepostingene dine til linker, ettersom bildestørrelsen er såpass stor.
-Juice

Hater fake klokker. Uansett hvor ekte den ser ut... Bra du skaffer deg noe ekte!
Å kjøp deg en på Bjerke da vel, slipper du å sende boksen.

Problem løst.

Skyland är en fantastisk klocka - du kommer älska den oavsett om du väljer den vanliga eller blacksteel.

Hauk skrev:
Hater fake klokker. Uansett hvor ekte den ser ut... Bra du skaffer deg noe ekte!
Å kjøp deg en på Bjerke da vel, slipper du å sende boksen.

Problem løst.

Enig, men "fake" er alt jeg har tatt meg råd til hittil! Gleder meg til å få noe skikkelig på armen! La bare opp bildene ettersom noen her inne kanskje finner det interessant.

Hadde kjøpt på Bjerke hvis det ikke var for at jeg nå skal på ferie til USA og prisene er _litt_ annerledes med den dollarkursen vi har nå..

Nå over til ett spørsmål de fleste klokke-elskere sliter en del med når de skal gjøre ett kjøp:
sort eller grå skive........
DSC02576.jpg

sky0011yz1.jpg

Jeg er nok 80% overbevist om sort.. :)
Kommer litt ann på hva som er tilgjengelig når jeg skal handle også.

Kjøper med lenke men har en gummiremm liggende som jeg bruker på steelfish`n (ekte) så kommer nok til å veksle litt, liker gummiremmen veldig godt egentlig!

skjalg skrev:
Kjøper med lenke men har en gummiremm liggende som jeg bruker på steelfish`n (ekte) så kommer nok til å veksle litt, liker gummiremmen veldig godt egentlig!

Er det noe her som er uekte :?:

Æ bare spørr........... :roll:

Ja, klart det er lov å spørre! Steelfish klokka på forrige side er en replica, mens dykke-remmen på klokka er ekte. Derfor tenkte jeg det var greit å presisere det, har ingen planer om å bruke en uekte remm på Avenger`n når den er i hus!