Breitling SO Heritage 46 - pris?

Medlem
24. mai 2010
Innlegg
14
Hei.. Har lurket litt rundt på forumet her en stund etter at jeg fant ut at jeg ville ha en ordentlig klokke. Har sett meg ut SOH som jeg syns er fantastisk stilren og flott. Så da spør jeg dere guruer, hva er en ok pris på en slik klokke?
Skal til USA på mandag så jeg tenker på å finne en der, evt finne en på nett(feks watchuseek) og få selger til å shippe til hotellet mitt. Foreløbig har jeg funnet en 94%(se bilde) med alt av bokser og garantikort til $2200 incl shipping (kan nok muligens få han med på $2100).

IMG_4590.jpg


Takker for svar :D
 
Prisen med mesh-lenke er jeg usikker på, men et sted mellom 28 og 30, vil jeg tro. Med Ocean-Pro gummirem ligger den mellom 20500 og 25000 hos de AD jeg har sjekket nylig. Alle disse priser for ny klokke.
 
Jeg regner meg for øvrig absolutt ikke som en guru, men har nettopp kjøpt samme klokke :D
 
Om du får klokken til knappe NOK 14K, og den er sgs strøken, samt at den har full lengde på mesh- lenken, så gjør du det rimelig bra kjøp.

Tenker samme klokken solgt på f.eks Finn, ville hatt en ca pris på NOK 20K.

Ser selvsagt bort fra evt. toll inn i Norge......;)

God tur !
 
Om du får den for så billig er det bare å kjøpe! Utrolig lekker klokke, for å ikke snakke om lenken.

GO FOR IT!