Breitling Superocean Heritage Chronograph

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Heihei

Lurer på om noen av dere har erfaringer eller noen meninger om denne modellen?

Synes personlig den er griselekker, og for å være ærlig er jeg litt fristet :oops:

Noen som har noen fordeler/ulemper evt?

Takker for all info :)

joa. Den er forsåvidt ålreit den. Digger ikke helt bestefarlenke og ETA-verk, men ellers ok. Den nye trenden med gæmmlislenker må jo være ett blaff - det ække kult å være 80 :mrgreen:

x to the izzo.

Synes du virkelig den ser ut som en bestefarlenke? Jeg synes det er lenken som er spesielt fet på klokken jeg. Gir den et særpreg og en utstråling som skiller den fra alle andre klokker som ser helt lik ut :)

Men men, vi er jo alle forskjellige og har forskjellige meninger, og godt er det :D

Bestefarlenke, lol!
Jeg synes Superocean Heritage er en av de fineste "reedition?" klokkene som er der ute. Hadde jeg hatt større lanker skulle jeg hatt en selv. Kikket på 38mm utgaven, men den sang bare ikke til meg.
46mm derimot er bare nydelig og da spesielt med svart urskive, og du burde definitivt gå for mesh lenken! Den gjør virkelig retrolooket komplett, men så elsker jeg mesh og retro da :mrgreen:
"Ååå det er bare et ETA verk", det blir en litt klysete holdning for meg. Spesielt når de fleste som sier dette ikke har mye snøring på urverk i utgangspunktet (sier ikke at det er deg xe3l).
Etter det jeg har forstått lager Seiko sine egne urverk, men føler ikke det gjør det mer ekslusivt for meg selvom de da kan kalle det "inhouse".
Så lenge det er et urverk som er gjennomprøvd og solid er jeg fornøyd. En viss presisjon er jo selvfølgelig å foretrekke og :mrgreen:
Med det sagt, så har du blitt en seriøs klokkehore, rkjersem :mrgreen: Velkommen i klubben, hehe.

Jeg gir meg. Legger meg paddeflat. Klink til. Jeg er egentlig tilhenger av å svi av 800 000kroner på en VW Passat.

Klemz.