Briljantwatches - angrerett

(...). Eks kan det tenkes at møte i hans hjem kan oppfylle kravet til faste forretningslokaler dersom han har gjort det over lang tid, , med den følge at loven ikke kommer til anvendelse.

Veldig bra presisering @kh93!
Jeg tenkte ikke på i mitt svar at det faktisk kan hende at det finnes et fast forretningslokale. Det er kun opplyst om en postboks og denne teksten på informasjonssida kan tyde på det:
Alle klokker sendes med DHL/FedEX/UPS eller Registrert Klasse A luft-post umiddelbart etter betaling er motatt. Full forsikring er inkludert i forsendelsen.

Det fikk meg til å tenke at det utelukkede drives fjernsalg. MEN så står dette lengre ned:
Mobil betalingsterminal for bankkort (ikke kredittkort) er tilgjengelig ved en evnt. handel. Eller forskuddsbetaling på firmakonto og sending express over natta! (Fungerer bra!)

Så det kan jo tenkes at han har fast forretningslokale hjemme. Men det er ikke opplyst noen steder, og jeg vil ikke tro at vi som forbrukere kan tenkes å vite det ut fra de tilgjengelige opplysningene på foretakets hjemmeside. For meg ser det ut som om man enten bestiller via fjernsalg, dvs websida eller møtes et sted med en terminal for hånda.

Dette vil vel bli gjenstand for en konkret vurdering som du sier, om man nå skulle komme i krangel om angrerett.
Men konklusjonen er at angrerett finnes stort sett alltid om man ikke kjøper i butikk.

LarsB