Bring ringte på dørklokka igjen.....

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Denne kom på døra just nu

Untitled

Ikke den mest eksklusive emballasjen jeg har sett....

Untitled

Som gammel befalingsmann i flyvåpenet, skvatt jeg litt når jeg så denne inne i isoporen

Untitled

AHA!

Untitled

Serienummer 285 har landet på kjøkkenbenken

Untitled

Eigi er allt gull sem gloar!!

Untitled

Helson Shark Diver 42 Bronzo

Untitled

Titanium baklokk

Untitled

I have been bronzed!

Untitled

...and lumed! Med denne lumen kan bare strømmen gå! Dette bildet er tatt FØR uret har blitt eksponert for annet enn lyset på kjøkkenet:

Untitled

Det er delte meninger om Helson, men jeg er oppriktig betatt av Shark Diveren, og da i bronse spesielt. 42 mm er for meg på grensen stort, men komforten er der. Jeg vet to ting: Uret skal få en grovsydd lærreim, og kassen skal rett i patineringssuppe!
Bilder etter spa kommer.

Edit: Dato er nå stilt ;)

God helg, og takk for merksemda :)

Love it :)
Gratulerer, Per! Du har virkelig unboxet i det siste - fritt etter hukommelsen en Hulk, en 911 og nå denne. Friskt :cool:

Love it :)
Gratulerer, Per! Du har virkelig unboxet i det siste - fritt etter hukommelsen en Hulk, en 911 og nå denne. Friskt :cool:

Hvis det er flightmasteren (911) du mener, ble den utboxet her for drøyt to år siden, og er nok ikke i mitt eie lenger. Solgte hele vintagesamlingen i løpet av fjoråret :(

Gratulerer masse med sinnssykt kul klokke :)
Har sett litt på disse klokkene, men ikke blitt noe kjøp ennå:p
Får vel gratulere en gang til...

Takker og bukker folkens! Plutselig, og jeg mener PLUTSELIG, slår det meg at jeg har pakket ut to ur med grønne skiver på mindre enn en måned...... Creepy!!!! Hva blir det neste???

Grattis! Skikkelig tøff klokke dette, shark diver er vel den mest populære modellen fra noe micro-brand? Og det er ikke så rart så fet den er.

Blir gøy å se hvordan den ser ut etter patineringen. :D

Redigert: