Brukt Rolex Explorer.

36mm er perfekt imo, men så har jeg ganske pinglete håndledd og.
Hatt to Explorere og skulle gjerne hatt en igjen.
Go for it, dude!

Johnny skriver til og med på siden at du har lov å prute:"Noen priser kan være diskutable.Hvis du føler at prisen på det Uret DU ønsker er feil,så send en mail,så skal vi se på saken. Alle priser er i Norske kroner."

Lykke til. Synes både datejusten og explorern er sykt kule.

Explorer er en fin klokke, men denne er minst 4-5K dyrere enn hva den er verdt. Vent, så finner du en et par gammel med SEL-lenke til samme pris eller lavere. This watch my friend, is to expensive.

Explorer er en fin klokke, men denne er minst 4-5K dyrere enn hva den er verdt. Vent, så finner du en et par gammel med SEL-lenke til samme pris eller lavere. This watch my friend, is to expensive.

Her er jeg nokså enig med xe3l. En 11 år gammel Explorer skal ikke koste 25k. Det er en grunn til at en såpass populær og attraktiv klokke har lagt til salgs lenge (flere mnd).
Får du den får 22-23 skal du være fornøyd

Skulle gjerne kjøpt den, men fra privatperson, vil jeg ikke kjøpe usett. Får ta en slik handel neste gang. Da har jeg kanskje muligheten å dra over med fly. :D

Han sier at 23k er greit. Da står han i expressleveringen. Så da får jeg regne litt å se om jeg får lånt et par tusen fra mams og paps. ;)

Skulle gjerne kjøpt den, men fra privatperson, vil jeg ikke kjøpe usett. Får ta en slik handel neste gang. Da har jeg kanskje muligheten å dra over med fly. :D

Han sier at 23k er greit. Da står han i expressleveringen. Så da får jeg regne litt å se om jeg får lånt et par tusen fra mams og paps. ;)

Høres bra ut :)

PS! IKKE selg lenka (så det ble ymtet frempå om det i første innlegg...)
Det vil du angre på når den skal selges

Hva med den til 20k og at du foreslår for selger å bruke finns betalingsordning samt mulighet for å sende tilbake dersom klokken er falsk eller lignende?

Den til 20k virker som en SÆRS god deal... får fryktelig lyst på den selv men skal styre unna flere klokker akkurat nå :p