J
Har veldig lyst på en Bruvik Fjord, men hadde ønsket at det ikke var quartz. Flott klokke uansett. Hadde kjøpt den om den var en del billigere.
Rett ligger vell i sjiktet 10k. Jeg lurer litt på hvilken retning bruvik tar nå som han har gått over til quartz i fjord. Håper ikke det blir en vanesak
Jeg har bedt Knut om å ta en alvorsprat med Bruvik. Så får vi håpe at han tar til fornuften. Men, han selger nok dessverre for mange med quartz til at det kommer til å skje
Jeg liker til en viss grad Bruvik designet og det er kult at vi har en Norsk klokkeprodusent.
MEN når man begynner med vann i bak-lokket blir det litt mye RJ "Titanic DNA" for min smak
(da kan vi begynne og diskutere viss-vass på klokker og la skruehodene på AP RO være ifred)
Jeg ser heller ikke helt greia med vannet. Det blir litt for mye Moods of Norway for meg. Men, klokka har et tøft og rent design, som tiltaler meg Kommer den med automatisk urverk, til ca. samme prisen, er den absolutt en kandidat for meg
Jeg ser heller ikke helt greia med vannet. Det blir litt for mye Moods of Norway for meg. Men, klokka har et tøft og rent design, som tiltaler meg Kommer den med automatisk urverk, til ca. samme prisen, er den absolutt en kandidat for meg
Da var en ny Bruvik modell ute som skal lanseres på basel.
Nok en gang er jeg lite imponert, om man skal ha safir bak må man i det minste feste på en ny og kjekk rotor IMO. Dette minner mer om baksiden til en fake klokke i mine øyne :/
Bruvik sementerer sin plass i fashion segmentet hvertfall...
Legg merke til teksten i rehauten. Tacky.