For noen uker siden kjøpte jeg en Omega Ploprof her på sonen, og etter det var klokkekontoen heeelt tom. Selv om Ploprofen kan brukes som daglig klokke, kom ønsket om enda en mekanisk klokke ganske fort. Det er vel en del av sykdomsbildet til de fleste av oss her inne Enda verre ble det da goklokka måtte reise på ferie til Sveits! Noe måtte gjøres og det litt brennkvikt..
Jeg ønsket meg en sporty klokke, som også kunne brukes til litt penere antrekk (ikke nødvendigvis rent dressur altså). Den skulle ha sort skive, matt kasse, ca 40-42mm, ikke lenke og helst innsyn til urverket. I tillegg måtte den altså være i nedre del av budget klassen. Umulig?? Nei da, lett som en plett
Rød anonym boks
[/IMG]
Vi går rett på sak, det er tross alt budgetklokke Seiko 5 Sports 40,5mm
[/IMG]
Innsynet til verket avslører ikke noen nydelige dekoreringer, men det er likefullt fascinerende å se de bittesmå tannhjulene.
[/IMG]
Obligatorisk wristshot
[/IMG]
Klokkeglede er ikke alltid proporsjonal med verdien på klokka
Jeg må legge til at klokken er kjøpt hos Creationwatches.com som har en utrolig kjapp behandling av ordrene. DHL brukte heller ikke mer enn 3døgn og 1 min fra pickup i Singapore til leveransen var på døra mi. Det er imponerende!
Jeg ønsket meg en sporty klokke, som også kunne brukes til litt penere antrekk (ikke nødvendigvis rent dressur altså). Den skulle ha sort skive, matt kasse, ca 40-42mm, ikke lenke og helst innsyn til urverket. I tillegg måtte den altså være i nedre del av budget klassen. Umulig?? Nei da, lett som en plett
Rød anonym boks
Vi går rett på sak, det er tross alt budgetklokke Seiko 5 Sports 40,5mm
Innsynet til verket avslører ikke noen nydelige dekoreringer, men det er likefullt fascinerende å se de bittesmå tannhjulene.
Obligatorisk wristshot
Klokkeglede er ikke alltid proporsjonal med verdien på klokka
Jeg må legge til at klokken er kjøpt hos Creationwatches.com som har en utrolig kjapp behandling av ordrene. DHL brukte heller ikke mer enn 3døgn og 1 min fra pickup i Singapore til leveransen var på døra mi. Det er imponerende!