Bursdagsgave - dameur ??

HEISANN - kom plutselig på at jeg har en gammel Oysterdate. Den skal på full service hos Bjerke og blir vel nesten som ny :confused:

Ser at jeg kan få kjøpt sølv skive for drøyt $200. Evt høre med Bjerke hva de tar for en hvit/sølv skive.

Madammen liker veldig godt den klokka, men ikke slik den er med mørk skive. Og jeg kommer neppe til å bruke den pga størrelsen.

Hva mener dere, skal jeg gå for skivebytte?

167.jpg

Høes jo absolutt ut som et godt alternativ :) Og da vis du skal ha full overhalling på den uansett om fruen skal få den eller ei, hadde jeg nok hørt hva de skal ha i tillegg for å bytte til en skive hun vil sette mer pris på.. Jeg er ikke såå inni alt av rolex, men det er manuelt opptrekk på denne? Ved ja må vel kanskje dette taes med i betraktningen da mange kvinner ikke er så glad i å ha klokker som må trekkes og stilles ofte (jeg anner jo ikke hva som er tillfelle for din kjære).

Da går det mot skivebytte. Kontakter Bjerke. Servicen inkluderer polering og børsting.

Kjerringa får venne seg til litt justering av tid og dato en gang i blant.

Du tuller! Dette kom du først på nå? Det er jo en aldeles genial ide. En gammel Oyster kjører ring rundt enhver ny klokke i det prissegmentet når som helst. Personlig ville jeg ikke byttet skive og tror jeg at din kjære snart ville ha innsett hvor anvendelig en enkel Rolex med sort skive er, men det kan uansett alltid byttes tilbake om man ombestemmer seg. Kjør på!

Da går det mot skivebytte. Kontakter Bjerke. Servicen inkluderer polering og børsting.
Kjerringa får venne seg til litt justering av tid og dato en gang i blant.

Genialt!:D
Hva med å koste på litt bling-bling på skiva?
Jentene er glad i ting som glitrer vettu.;) Tror det er en god investering både i realverdier og good-will.
Dessuten er datojustering typisk mannfolkarbeid og en god unnskyldning for å tukle litt med klokka hennes.:)

Bare en liten oppdatering i denne tråden.
Eieren er storfornøyd med klokka.:D Det som er mest irriterende er at klokka gikk +2sec på 14 dager!!!:mad: Ingen av mine klokker er i nærheten så nøyaktig. Blir mobbet hele tiden: "Du kan stille dine klokker etter min.":p

xx014.jpg

Mye klokke for pengene.

Sorry, så ikke innlegget ditt før nå.
Du kan jo be justervesenet om å stille klokka etter den der:D
Jeg liker den Eternaen veldig godt, men så har kjerringa fått det for seg at hun ikke er så begeistret for "strukturen" på skiva:(

"Te laks åt alle kan ingen gjera" - som en eller annen vismann engang sa.
Hun kan jaggu gå med Swatchen sin så skal jeg sende henne på ferie istedenfor. Da får jeg iallefall en uke eller to som gressenkemann:D