Bytte av skive på Omega PO 42

Medlem
7. juli 2010
Innlegg
349
Sted
Danmark
Hei.
Som tittelen tilsier så vurderer jeg å bytte skive på min po. Fra den vanlige matt sorte m/ hvite tall til den lakkerte m/ skinnende tall som er å finne på diamant versjonen.

Forskjellen er minimal dog stor. Og jeg tror dette bytte vil gjøre så den vanlige planet ocean får et litt mer "eksklusivt" uttrykk.

Hva syns dere om et slikt bytte, og hva tror dere prisen vil ligge på?

Et bilde av skiven: http://www.omegawatches.com/ladies/seamaster/planet-ocean/22218422001001
 
Hei!

Tilfeldigvis har jeg sett en som har gjort det samme, på 45 mm. Det ser veldig bra ut, men tror det er dyrt, han hadde de orange tallene tidligere. Letteste er nok å undersøke med AD!

Lykke til :)
 
Jeg har snakket med dem på Per H. Christensen på Paleet, som sa prisen ville komme på rundt 2500-3000kr. Og 2500 kunne jeg strukket meg til men helst lavere også. Men når jeg snakket med Protid på Ski storsenter så var prisen 4500... Lurer bare på hva dere her inne synes er en rimelig pris for et slikt bytte...

Takk for svar forresten =)
 
Om det er 2500-3000 for arbeid og del synes jeg ikke det var så alt for galt. 4500 er i overkant spør du meg... du kan jo også sjekke ut hva den nye skiven koster på ofrei og få pris på arbeidet.

Forøvrig synes jeg nok fort at 2500kr kan være verdt det, skiven på sub'en min er jo glossy og flashy og det fungerer veldig fint. Er glad i den matte skiven på POen min, men nå har jeg jo sub'en som den glossy klokken min ;). Jeg tror nok dette kan være riktig så lekkert.
 
Enig. Får høre litt rundt når ferien er ferdig. Takk for innspill :p

Har du noe bilde av den aktuelle modellen med skiven byttet Chr? Eller noe aning om hvor du så den, har lett halve nettet etter det skjønner du :)
 
Nei, jeg har desverre ikke noe bilde av den, det var en bekjent som hadde fått det gjort. Ja, den er nok kanskje enda litt blankere enn den liquid metal, om det er den det er bilde av, og uten røde detaljer. Veldig lekkert er det ihvertfall, så får du vurdere hva du mener det er verdt :)