Bytte mellom lenke og nato på Rolex 116000 (og andre modeller naturligvis)

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
hei folkens!

Jeg har denne klokken:
Oyster Perpetual 116000 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum

Synes den var dritkul på nato, så bestilte meg akkurat et par natoremmer her på TS. Hvordan pleier dere å gjøre for å bytte mellom lenke og nato? Gå til urmaker hver gang? Eller har den gemene hop et verktøy som dere pleier å bruke som ikke skraper opp kassen osv? Hvor får man isåfall kjøpt denne type verktøy? Setter pris svar :)

Jeg har bare det lille verktøyet du får kjøpt i ts webshopen. Er man litt forsiktig går det veldig fint :)

Bruk maskeringsteip og en springbar tool, legg til litt tålmodighet, og vips så har man fått av lenken!

Lær deg å akseptere riper på lugsene, og livet blir mye lettere :) Det blir dyrt å gå til urmaker hver gang man skal bytte...

Den klokka er forresten dritkul med den skiva!

Da er verktøy bestilt på TS. La ikke merke til at dette kunne kjøpes her. Så da har jeg fått svarene jeg trengte! Takker!

Jeg har forresten ikke helt samme skive. Ikke noe rødt, men alt er sort og hvitt. Men det gjør bare at jeg får flere valgmuligheter med rem. Bestilte nå de to natoremmene på bildene. Lys grå og den med sort/grå/orange. Blir meeeeget bra!