Bytte-Unboxing

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Jeg strekker ut haka her veldig og truer (lover?) at dette blir siste unboxingen før 1000-poster / 1. Juli

Måtte jo selvsagt en tur innom postkasse,
det er ofte der galskapen starter og dingsene kommer inn:

Hva har så Postmannen kommet med denne gang,
to aviser og så noe litet atmed hjørnet
Gh0N6.jpg

Vi tar nok å blar litt i avisen først
pRR6J.jpg

Omtrent her mistet dere vel - likt meg tålmodigheten
f0zOK.jpg

Vips er pakken åpen og to reimer og bobleplast skymter:
ZhREO.jpg

Visst er det en Japaner
Tl19W.jpg

En vintage slik.
Fra fødselsåret til samboeren atpåtil, den samme utbrast: "DEN var kul, kuleste klokka du har"
Som ansvarsfull far til 2 barn og nå 4 klokker er jo svaret gitt "jeg elsker alle barna mine like høyt"

Så kom det med tre NIB Nato for en liten peng ekstra
fMLfF.jpg

Til referens så var det Aristoen som gikk ut

Ja jeg likte Aristoen jeg og...

Men, den er kul denne og. Var innom annonsen flere ganger :)

Gratulerer med nytt!

Gratulerer med nytt Adam. Håper den faller i smak, får håpe det ligger noe i postkassen når jeg kommer hjem :)

Siden det var snakk om en byttehandel så følte jeg tråden fortjente begge unboxingene.

59085e14-a072-f5f4.jpg

Siden PAM homagen ikke gjorde seg fortjent til egen tråd så snek den seg inn her.

59085e14-a109-ed4d.jpg

59085e14-a145-3c29.jpg

59085e14-a162-cf61.jpg

59085e14-a1a0-a4f1.jpg

Og det obligatoriske WS.

59085e14-a1c1-aa5b.jpg

Fornøyd med å ha en flieger i hus :) takk for handelen Adam :)

Nydelig Seiko. Gratulerer! Holdt på å kjøpe denne selv.

Du må få på en reim med riktig bredde, det fortjener den :)

51a7bed0-b1ad-8eb3.jpg

Takk for pushen Tore, det tok akkurat disse få små minuttene å presse på en 20mm Seidel Struts mellom 19mm hornen og med 19pins. Helt ny gefühl av det:)

Fruen sier dog, må bare dele det siden hun helt frem til denne vist total motvilje - ja aversion nesten - mot alt av mine ur:
"Enig i at størelsen var bedre, men den mørkere stod bedre mot den champagnebrune skiva"

Fruen sier dog, må bare dele det siden hun helt frem til denne vist total motvilje - ja aversion nesten - mot alt av mine ur:
"Enig i at størelsen var bedre, men den mørkere stod bedre mot den champagnebrune skiva"

Enig med fruen. Siden det er 19mm er kanskje en custom tingen?

Hørte jeg plutselig en fult brukandes grund til å bestille en custom 19mm, litt tjukk, mørk reim som helst ikke blir tapered. Hej google/eBay!

Gratulerer med fin klokke! Med mørk reim i riktig bredde og høyere kvalitet tror jeg den kunne bli veldig flott:)