Bytte ut Omega Aqua Terra GMT med Rolex Deepsea?

Hei Chris, ja er det ikke rart? Første gang jeg så maxicasen, kunne jeg overhodet ikke forstå hvorfor Rolex hadde valgt å bryte så brutalt med den klassiske og strømlinjede oysterformen. Nå som jeg har glant på den "firkanta" kasse snart et par år, fått tatt og følt litt på den, må jeg erklære det hele som en genistrek :D Klokka er genial på alle områder. :D

Er nå ikke akkurat helt enig i det.

Hvorfor gjøre om en perfekt form til en firkantet kasse?
Jeg brukte 1 time på å bestemme meg for å selge den igjen....Ingenting slår 16610 spør du meg.:D

Må si at jeg synes Omegaen din er veldig pen, men er jo lov å bytte hvis man finner noe bedre.

Prøvde selv en Deepsea forrige uke og ble egentlig overasket hvor bra jeg følte den satt på hånda. Hadde egentlig håpet den skulle være feil slik at jeg kunne glemme den... Størrelsen passet meg perfekt, mye bedre en feks Planet Ocean XL som jeg ikke likte på når jeg prøvde den. Jeg synes den ligger riktigere på hånden med bra tykkelse for så og natrurlig runde seg rundt håndleddet enn PO som ble liggende mer flat oppe på armen hvis du forstår hva jeg mener. Dette har vel med hvordan håndled man har og hvordan man vil at klokka skal sitte, men liker du kraftige klokker så er den det.