Ca verdi Tag Heuer Link?

KAB

Medlem
30. juli 2010
Hei,
Kollega av meg har vært så heldig å arve en Rolex av sin farmor og vurderer å selge sin Tag Heuer.
Jeg har sagt at hun bør beholde Tag'en og bruke den når hun skal grave i jorda, mekke bil, hugge trær eller annen akrivitet hvor arvegodset bør få slippe riper,

Beskrivelsen hennes er:

"En TAG, Link, damemodel. Med Limited edition mørkeblå skive fra 2004/2005. Blitt brukt daglig fra mars 2005 til mai 2015. glasset er helt fritt for merker, ellers er det en liten skramme på den. Lenken er helt fin.
Skifta batteri, samt renset og trykktestet annet hvert på på sertifiserte AG forhandlere, type Bjerke og David-Andersen butikker."

Jeg ble spurt om verdi, men er usikker.
Antydet 3-5 K maks.

Hva mener ekspertene her om ca verdi?

KAB

Uten å være en ekspert tror jeg den er tungsolgt for over 2k. Hvertfall med såpass mye bruksmerker.

Jeg vet med stor sikkerhet at samboeren min ikke ville hatt en brukt klokke med så mye riper. Jenter liker nye ting :)

ahh...elsker dette forumet. Etter 10 minutter er det allerede 2 x svar på spørsmål.

Takk så langt og velkommen til flere meninger om pris.

KAB

Av en eller annen mystisk grunn, så syntes hjernen min det var logisk å poste denne tråden i Omega avdelingen her inne... En ren brainfart altså, som det tok en stund før jeg så selv. Posten burde med fordel være flyttet til avdeling klokkediskusjon. Skulle gjerne hatt en eller to meninger til om pris though... Noen som vet om jeg kan flytte tråden, eller må jeg bare opprette den på nytt?

My brain works in mysterious ways....

KAB