Callahan kaster bort tid

Den Tudoren din er bare utrolig lekker!!

Takker og bukker rousp :) Den gjorde seg på grå nato.

Vakre kombinasjoner, det der "Buzz"!
Litt sånn "brothers in arms".

Og, jeg skal ikke gi meg ut på å tippe hva som er på vei inn.....
(Har du nevnt det i tidligere sammenheng beklager jeg eventuell sløvskap fra min side, men det har rett og slett gått meg hus forbi...);)

Takk takk Moore :)
Hehe, har ikke nevnt hva som er på vei inn - jeg tror den ene vil falle i smak og andre vil falle igjennom ;)
Ps: Håper ikke mitt "skarpsinn" har punktert din kommende unboxing ;)

....
Ps: Håper ikke mitt "skarpsinn" har punktert din kommende unboxing ;)

Frykt ikke, - jeg kan ikke (les: vil ikke) si noe før jeg har en "closed deal". Foretrekker det slik.
Og så får min unboxing avsløre om du får rett eller ei.;)

Blir spennende å følge utviklingen i samlingen din også, og ser frem til ny unboxing. :D

Det er bra, Moore, vi liker jo best når du selv får avsløre dine horologiske hemmeligheter, som er blant høydepunktene her på sonen :)

Unboxing nr 2 vil vel kaaaanskje komme, men, hehe, her er en viss fallhøyde - vi får se ;)

Jeg får oppdatere klokkeboksen med denne :)
ROLEXEXPOLRER006.jpg

Takk takk, Bromle :)
Til slutt klarte også jeg å få av lenken og hevet den over på NATO, det ble bra- Bilder følger ved høve :)

Grattis med Explorer II. :D En evig favoritt det der.
Skikkelig mye godis i boksen din nå.:)

Her må det jo bumpes en liten hyllest ser jeg...

Noen klokkebokser bare vokser og vokser ser jeg...

God jul, først og fremst!

Mye vann har rent i havet siden september og forrige oppdatering.

Vi begynner med en boksbilde:
JULEN2011029.jpg

Deretter julens nyanskaffelse. Er så fornøyd med denne at jeg i går kveld satt og funderte på å selge store deler av "samlingen". Men da jeg åpnet boksen i dag, var det plutselig ikke fullt så lett :)
JULEN2011034.jpg

Diver på skinnreim, sier du? Vel, livet er fullt av selvimotsigelser. Jeg nevner kort divers med chrono, divers av gull.. Tenker jeg stopper der og så er vi enige om at selv en Sub går på sort skinnreim første juledag ;)

JULEN2011092.jpg

Boksens venstre side
JULEN2011024.jpg

Høyre side
JULEN2011027.jpg

JULEN2011088.jpg

JULEN2011087.jpg

JULEN2011090.jpg

• Liker
Reaksjoner: Amund og Preacher
Denne boksen inneholder masse godsaker. Sub på skinn kan være utrolig flott. For en stund siden var det linket til et eller annet Rolex-gtg (i utlandet) hvor svært mange av dem var på skinn. Det var lekkert.

Si meg, er det originalglass på den hvite Speedmasteren?

Denne boksen inneholder masse godsaker. Sub på skinn kan være utrolig flott. For en stund siden var det linket til et eller annet Rolex-gtg (i utlandet) hvor svært mange av dem var på skinn. Det var lekkert.

Si meg, er det originalglass på den hvite Speedmasteren?

Takk for hyggelige ord, Minute!
Det er sikkert den GTGen i Hong Kong du tenker å, hvis det var vintage av ekstrem høy kvalitet. Jeg har btw en rustikk lærreim til Suben i bestilling nå, gleder meg til å prøve den. Den blir nok prøvd på de fleste urene med 20mm tenker jeg :)
Ja det er originalglass, det skulle jeg mene.

Virkelig en smekker samling ur du har skaffet deg, mikke, her har du noe for enhver smak og humør! Og forresten, grattis med siste tilskudd - broad arrowen er feeet :)

Takk for det, Sjuli! Bytter gjerne hele skrotet mitt mot dine ;)
He he.

Ser jeg mangler en rendyrket dressklokke. "Problemet" er at jeg sjelden føler for å gå med slike pene, små. Men om jeg kommer over en slump penger og en Rolex Datejust 116234 skal en aldri si aldri..
(Presiserer at denne dessverre ikke er min!) :)
DSCN2740mod.jpg

Lekker og rimelig konsetrert samling. Ikke så rent lite der jeg kunne tenkt meg.

Mye flott der! Får ikke EXPIIen være i boksen en gang? :D Skulle gjerne prøvd den på. Blir det noe mini-GTG i julen? Om vi evt venter til etter 1. jan har en nykommer til i boksen du kan få kikke på :cool: