Selv hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om en ripe på baksiden. Men jeg tenker kanskje at å bare få byttet baklokket hos AD er like enkelt og greit. Det kan vel ikke være så mange kronene for et nytt baklokk?
Har null erfaring med slipemidler på klokker så jeg hadde ikke begynt å eksperimentere med det, selv om det sikkert går fint til en viss grad.
Hvis ripen plager deg er dette kanskje en gyllen mulighet til å kjøpe nytt baklokk, som @GrimReaper nevner, men få det gravert i tillegg? Da blir den mer personlig og du kan bare bytte tilbake til "ripelokket" hvis du angrer deg.
Jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om den riper, men hvis den virkelig plaget meg kom jeg med mitt forslag til en løsning.Ok. Sorry, men dette er galskap.
Hvis du på liv og død må få vekk den lille ripen klarer sikkert en AD med siste skrik av Rolex-godkjent vedlikeholdsutstyr å fjerne den på null-komma-svisj.
Det koster nok heller ikke mange kronene.
Men i det hele tatt å tenke på å bytte baklokket for en pitteliten bagatellmessig ripe er helt overkill.
Kødder dere?
Dere kommer til å ødelegge hele damemagnetimaget til alle Rolexeiere med den holdningen der...