Gratulerer! Virkelig flott
Gratulerer med flott Cartier !!
Gratulerer med en vanvittig flott klokke!
Nydelig! Grattis!
Gratulerer! Santos er helt rå, står på ønskelisten her også. Prøvde en helgull variant i Lisboa, utrolig flott men akk så dyr.
Gratulerer med lekker Santos
Grattis, flott pilotklokke der
Nydelig!
Gratulerer så mye med en tidløs klassiker.
Hjærtelig takk dere. Strålende fornøyd!Nydelig!
Gratulerer så mye med en tidløs klassiker.
Mange takk. Da vil jeg anbefale å se denneGratulerer med nydelig ur! Har vært i tankene siden jeg så den på Timepiece Gentleman på Youtube...
Jeg tror det var den som åpnet øynene mine, og jeg har også siklet, samtidig som bevisst har ventet. Kanskje på tide å gjøre noe snart?Mange takk. Da vil jeg anbefale å se denne
Min anbefaling for meg som er inhabil er å kjøre på. Klokken er sporty, men samtidig veldig elegant. Lenka er 10/10 og sålangt det beste jeg har prøvd.Jeg tror det var den som åpnet øynene mine, og jeg har også siklet, samtidig som bevisst har ventet. Kanskje på tide å gjøre noe snart?
Gratulerer så mye!
Mange takk. Da vil jeg anbefale å se denne
Det er "problemet" med videoskapere som You'reTerrific for klokker.. Han er enormt flinke til å åpne øynene dine og virkelig vise frem på en attraktiv måte. Er ikke få klokker jeg får lyst på etter å ha sett noen av hans videoer.Jeg tror det var den som åpnet øynene mine, og jeg har også siklet, samtidig som bevisst har ventet. Kanskje på tide å gjøre noe snart?
I mine øyne er han den beste filmskaperen i klokkeverden på youtube. Fantastisk flink!Det er "problemet" med videoskapere som You'reTerrific for klokker.. Han er enormt flinke til å åpne øynene dine og virkelig vise frem på en attraktiv måte. Er ikke få klokker jeg får lyst på etter å ha sett noen av hans videoer.
Allerede gjort det, forverret bare situasjonen...Mange takk. Da vil jeg anbefale å se denne
fulgte lærreimen med også ?
Str kan sammenlignes med dj36. Sitter perfektSantos er for «stor» til at den medfølgende remmen klarer å se bra ut syns jeg. Blir litt veik kanskje? Ville uten tvil kjørt på med mer eksotiske remmer her. Cartier har mange fine i forskjellige skinn fra alligator/krokodille for de som liker slikt.
Aha, skjønner. Ja, enig der. Jeg kunne tenkt meg grå croco-reim til denne fra cartier. Dødslækker!Godt kjent med størrelsen, tenkte mer på at remmen blir litt "veik" på klokke i mine øyne. Den tåler definitivt litt mer tekstur og "boldness" på godt norsk
Mange takk! Ja, det er bare å hive seg rundt - ingenting å tenke påGratulerer! Denne har jeg også siklet på lenge!!