Hehe! Jeg innser egne begrensninger her - er dessverre ikke boss nok til å kjøre den stilen der
Hehe! Jeg innser egne begrensninger her - er dessverre ikke boss nok til å kjøre den stilen der
Iblant så har jeg veldig lyst på en Cartier Tank, og da gjerne en slik som under her:
Vis vedlegg 71354
Svært elegant IMHO. Vi får se. Ser det er en finn-bruker som har en del Tanks, men med variert kvalitet på bilder - noen som har kjøpt fra ham?
Hei. Kan ikke si noe om selger men kjenner litt til urmakeren han har brukt til verifisering og gjennomgang. Urmakeren holder til på mitt hjemsted, (jeg bor ikke der nå), og skal være en pålitelig og serviceinnstilt urmaker.
Om noen kjøper en Tank fra denne selgeren setter jeg pris på tilbakemeldinger, min kone har siklet på disse en stund.
Liker også Tank, den er konstant oppe til vurdering. Finn brukeren selger vel en del av de eldre variantene, og ikke nødvendigvis den du linket til?
Jeg skal uten tvil ha en Cartier Tank som dressklokke, må bare finne riktig tid å prioritere det
De er vel ikke så ille priset heller?
Kanskje. Veldig usikker på hva som er ok pris på disse.
Ta min info med forbehold om at alt kan være feil
Must de Cartier er "billig"-modellen til Cartier som de vel produserte fra 70-tallet og opp til 90-tallet en gang? (Ikke sikker på årstallene). Must står for må, som i alle må ha en Cartier og ble laget for å ha et rimeligere alternativ for hvermannsen.
De fleste av disse modellene er Sterling silver belagt med gull, (kanskje alle must er det?), mens jo en del av de "vanlige" tank er Solid gull.
Klokkene på Finn er også gullbelagt, som kanskje kan antyde at disse er Must de Cartier. Ikke noe galt i det, men fint å være oppmerksom på.
Har forsøkt å finne ut om Cartier også har gullbelagt andre klokker en must de, men har ikke funnet noe info på det.
@Klokkesamler Cartier har en del spennende ja, er ikke løsningen å kjøpe en pent brukt så har noen annen tatt smellen med lav gjensalgsverdi?
Ser jeg på Tank Solo så tenker jeg nok at en Reverso ville vært mer relevant valg og sammenlignbar design, Tank MC skal ha for et mer eget DNA.
Har selv sansen for Santos 100 XL:
Vis vedlegg 2089