Min Cartier drøm: Basculante.
Tror ikke det du gjør er så unikt.Spør du meg er det rart at ikke Cartier har økt prisene i takt. Disse er svært populære i utlandet, men her i Norge skal jo hvermansen ha Rolex fordi det er kult og kan generere profitt Jeg går mot vinden og kjøper heller det syns er flott og det er virkerlig Santos medium. Klokken skal graveres hos Bjerke og blir i mine hender forhåpentligvis frem til min sønn overtar den
Mener du virkerlig at de fleste kjøper Rolex fordi det er kult og liker dem? Det inntrykket sitter ikke jeg med. De omsettes som regel samme dag den er «tatt» ut av forhandler med 100% +++ avanse. De jeg kjenner som ikke er så inne i klokkeverden sitter med høye ønsker om å få tak i en Rolex for å kunne tjene penger.Tror ikke det du gjør er så unikt.
De fleste som kjøper Rolex gjør det fordi de synes det er kule klokker og liker de. Ikke for å generer profitt
Å kjøpe noe du synes er fint er normalen, og ikke å gå mot vinden.
Selv har jeg aldri kjøpt en klokke jeg ikke synes er fint og det tror jeg få andre her på Tidssonen heller har gjort.
Du generaliserer feil.Mener du virkerlig at de fleste kjøper Rolex fordi det er kult og liker dem? Det inntrykket sitter ikke jeg med. De omsettes som regel samme dag den er «tatt» ut av forhandler med 100% +++ avanse. De jeg kjenner som ikke er så inne i klokkeverden sitter med høye ønsker om å få tak i en Rolex for å kunne tjene penger.
Ikke til dress, da er den perfektLekker, men altfor liten....
Sikker på at den rocker jeans og hvit t-skjorte også skal du se Mindre klokkerIkke til dress, da er den perfekt
Joda, funker nok det. Bruker 36mm jevnlig, og Tank da. Grand Taille ble også brukt til alt.Sikker på at den rocker jeans og hvit t-skjorte også skal du se Mindre klokker
Telefon fra Urm.Bjerke. Cartier santos medium kommet
Grattis! Finfin julegave til seg selv, det!
Bilder kommerVi ser frem til bilder!
Helt enig! (sier jeg med en ploprof på armen...)Er bare positivt overrasket over at klokker i middagstallerken-størrelse omsider er i ferd med å følge markedskreftene ut av motebildet.