Casio MDV-101 får et lite løft

Medlem
3. juni 2011
Innlegg
29
Sted
Nordwesten
Kjøpte ei billig Casio klokke da jeg bodde i Skottland for ca 6 år siden, en måtte jo ha et vanntett ur når en bodde ute på øya med all regnværet!

Klokka var i daglig bruk helt frem til batteriet tok slutt for noen år siden, og ikke hjalp det bedre at jeg mista klokka på betongen i trapp oppgangen, som resulterte at lenka fikk seg en trøkk og lot seg ikke låse. Så klokka har vel vært liggende i sikkert 4 år før jeg tok den frem igjenn for noen dager siden etter at man så en forettning i Ålesund hadde byens billigste batteriskift!

I disse "grønne" tider med gjenbruk, tenkte jeg at klokka skulle få en sjangs - den er faktisk småtøff i utseende - prisen i betrakting.

Klokka har fått nytt batteri og er klar for en makeover.
b5a78e3d.jpg


En konvolutt kom i posten i dag - med "stylingsett"
8540f8e0.jpg


Etter litt kløning ser klokka slik ut.
be892a03.jpg


Klokka er klar for nye eventyr og er meget fornøyd!
d9c9ab01.jpg
 
Helt ny klokke på entotre!
Nato gjør underverker!
Likte forøvrig designet på Casioen.
Særlig detaljen med den røde sekund viseren.:D
 
Flott Casio. Klassisk design og som nevnt tidligere er det stilig med røde detaljer i bezel og sekunderviser.
Har du vurdert en sort skinnrem med rød søm?
 
Stillig klokke, den gjorde seg veldig godt på nato. Jeg ville ikke addet noe mer rødt til den, kan fort bli for mye.
 
Tusen takk for tilbakemeldingene, klokka har vært i bruk i 2 dager nå med ny Nato reim og jeg tror jeg holder meg til den jeg har nå....

Har et annet prosjekt på gang - så Casioen blir som den er!