Kjøpte ei billig Casio klokke da jeg bodde i Skottland for ca 6 år siden, en måtte jo ha et vanntett ur når en bodde ute på øya med all regnværet!
Klokka var i daglig bruk helt frem til batteriet tok slutt for noen år siden, og ikke hjalp det bedre at jeg mista klokka på betongen i trapp oppgangen, som resulterte at lenka fikk seg en trøkk og lot seg ikke låse. Så klokka har vel vært liggende i sikkert 4 år før jeg tok den frem igjenn for noen dager siden etter at man så en forettning i Ålesund hadde byens billigste batteriskift!
I disse "grønne" tider med gjenbruk, tenkte jeg at klokka skulle få en sjangs - den er faktisk småtøff i utseende - prisen i betrakting.
Klokka har fått nytt batteri og er klar for en makeover.
En konvolutt kom i posten i dag - med "stylingsett"
Etter litt kløning ser klokka slik ut.
Klokka er klar for nye eventyr og er meget fornøyd!
Klokka var i daglig bruk helt frem til batteriet tok slutt for noen år siden, og ikke hjalp det bedre at jeg mista klokka på betongen i trapp oppgangen, som resulterte at lenka fikk seg en trøkk og lot seg ikke låse. Så klokka har vel vært liggende i sikkert 4 år før jeg tok den frem igjenn for noen dager siden etter at man så en forettning i Ålesund hadde byens billigste batteriskift!
I disse "grønne" tider med gjenbruk, tenkte jeg at klokka skulle få en sjangs - den er faktisk småtøff i utseende - prisen i betrakting.
Klokka har fått nytt batteri og er klar for en makeover.
En konvolutt kom i posten i dag - med "stylingsett"
Etter litt kløning ser klokka slik ut.
Klokka er klar for nye eventyr og er meget fornøyd!