Christmas is the time for regifting.

Medlem
5. okt. 2015
Sted
Trondheim
giZfAmj.png

Hva skjuler seg i denne esken mon tro?

i36TYr7.png

Aha, det er noe fra Glashütte. Her fikk jeg med de to siste katalogene.
Selv om jeg hadde disse fra før, Nomos sender reklamen sin gratis.

UoBBRUt.jpg

To harde pakker i poser og en mystery pakke.

23FU9gr.jpg

Det til venstre er en bunke Nomos postkort. Også har vi fargestifter, med forskjellig farge oppe og nede. Og en notisbok for viktige tanker.

HZ5zkwq.jpg

Nomos sin slim box.

xGzoPU1.jpg

Å nei nei nei.... Dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Med sine 30x30mm ble den seende veldig smalt ut, og mindre maskulin enn jeg hadde forestilt meg. I hvert fall på mitt håndledd som vanligvis bærer en Big Pilot. Dette ble ikke sommerklokken min gitt.

4TuQHBx.jpg

Baksiden av Tetra Kleene. Var veldig fin å se på fra denne siden.
Jeg var i så stor vinsjokk at jeg glemte å ta wristshot. Den gikk rett tilbake i boksen sin.

Men heldigvis hadde jeg bestilt noe mer:

GGvTGMe.jpg

Her snakker vi. Zürich Worldtime True Blue. Perfekt størrelse, nydelig blå toner, morsom komplikasjon.

GtYYu7z.jpg

Obligatorisk wristshot. Sitter som støpt på armen.

X7Nfkpd.jpg

Men historien slutter dessverre ikke der. Jeg trekker opp tre ganger og den starter å sette i gang. Men så slutter sekundviseren å gå (se over). Okei tenker jeg. Må selvsagt trekke opp litt mer.
Trekker en gang til. Da starter den å gå igjen.
Etter ett minutt slutter sekundviseren å gå på ca. 15 sekunders posisjonen.
Fuck.
Jeg kontakter Nomos med det lille dilemmaet mitt. Jeg forteller at Tetra'n ikke var slik jeg ventet og at Zürichen går bare i ett minutt, før den stopper opp.
Ingen problem sier de! Nomos kundeservicen ordner en DHL shipping som kommer på mandag for å hente de. Det er nok noe defekt med Zurichen og jeg skal få tilsendt en ny.
Så da kommer det nok en oppdatering på tråden om en uke.
God advents søndag.

Edit:
Link til Tetra Kleene og Zurich Worldtimer.
Og link til Advents kalenderen.

Redigert:
Gratulerer. Men kjip situasjon da. Bra servicen er upåklagelig.

Apropos:
"Men så slutter sekundviseren å gå (se over)"

Jeg synes alle sekundvisere ser ut som de har sluttet å gå på bilder? Mulig jeg misforstod den der

• Liker
Reaksjoner: BosseSvenson
Har omsider fått tilbake Nomosen.. Er meget fornøyd!
Det var mye tull fra min side med DHL. Så det tok veldig lang tid å få de til å hente returesken.
Nomos sendte med en gang en ny World Timer til meg og noen gaver for styret.
Serivcedesken hos Nomos er veldig hyggelig. Har ikke noe problem med å handle hos de senere.

ClcMiPO.gif

Den sitter som ett skudd på hånden.
Skal på ferie om ikke så alt for lenge, men får dessverre ikke brukt den til det den skal da jeg skal til Frankrike.. Men når jeg skal til USA i sommer! Da skal jeg søren meg trykke frem tidsonen. :)

• Liker
Reaksjoner: Furch