Chronoswiss Timemaster 24H

Takk for flott artikkel Frodo! Som sagt, gleder meg til å tafse på kronen din (uansett hvor feil det høres ut)

Edit: MEN, den Wristmaster var alt annet en kul. For en grusom sak.

Glimrende artikkel Frodo! Spennende å lese om et urmerke og ur jeg kan alt for lite om. Det er artig å få et bedre innblikk i de mindre vanlige klokkene som befinner seg rundt om på sonen.

Jeg måtte google den Wristmasteren du nevnte og ja den var virkelig übercool! Virkelig noe annet enn det du ser hver dag

Flott artikkel, Frodo!

Likte ikke den enorme, nesten bisarre, krona på Timemasteren. Dette uret kommer ikke på min ønskeliste med det første. Ene og alene pga krona.

Min mening om Wristmasteren er jeg litt mer usikker på. Den er jo grusom, men så er den egentlig grusomt tøff også. Skal montere et par gamle lommeur på ei skinnfille og se om jeg liker å ha dette på armen. Tror vel egentlig at jeg kommer til å bruke 12.000 Euro på noe annet, f.eks. 3 stk pent brukte Explorer I og 1 stk LLD. Om jeg da hadde hatt den slags penger slengende rundt i klokkebua.

Kjempeflott presentasjon Frodo:) Slike gode presentasjoner er meget lærerike og det er gode bidrag til å opprettholde et flott forum som TS er :)

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!Har vært litt sen med å svare etter siste timers bizarre og tragiske begivenheter. Jeg håper alle gode venner her på TS har det bra og ikke har mistet noen i infernoet.@Sjuli: gtg coming up!@Mathfjeld: det høres slett ikke feil ut. Jeg lover deg en sensuell oplevelse.@Minuteman: du må bare oppleve den. Forøvrig har jeg også skrevet en LLD review jeg håper Juice finner en passende anledning å poste.