Mortbecken
Støttemedlem
Første gang jeg tunet inn til Clubhouse. Likte det. Herlig drodling og god dynamikk. Keep it up!
Første skikkelig lytting gjennomført i går. Fikk med meg en drøy time før andre plikter kalte, men det falt virkelig i smak. Fin tone og trivelig småprat med interessant innhold
Jeg har, bare send meg tlfnr på PMMulig jeg må lytte litt. Er det noen som har en sånn invitasjon, da?
Richard Habring selger prototypen til Doppel-kronografen til inntekt for Caritas. Du får en Heuer stoppeklokke ++ på kjøpet.
Vis vedlegg 248392
Vis vedlegg 248393
Vis vedlegg 248390
https://www.phillips.com/detail/iwc/CH080121/165
Jeg var delvis opptatt i går kveld og hadde et halvt øre på sendingen, men jeg fikk I hvert fall med meg at dere snakket om IWC-Doppelen hos Phillips,
- det burde ikke skjedd...
Klokkeklubben: Klokkespesial-spesial på Clubhouse
Få med deg ukens møte dedikert til Finansavisen Premiums "Klokkespesial"!www.tidssonen.no
I morgen torsdag kl. 20 er det duket for en spesial
Event
Klokkespesial-spesial
Thursday, May 20 at 8:00pm CEST with Jon Henrik Haraldsen, Nicolai Giil, Jørgen Erdahl, Edzilla. Vi prater med Finansavisens Nicolai Giil om årets "Klokkespesial" av Finansavisen Premium!www.joinclubhouse.com
Er du ikke på Clubhouse eller medlem av klubben?
Clubhouse - Here you are
Clubhouse is a new type of social network based on voice—where people around the world come together to talk, listen and learn from each other in real-time.www.joinclubhouse.com
Spennende! Håper på minst mulig fokus på Rolex, prisstigning og invisteringer..