CMXI - Ny norsk klokke

45mm med skive helt ut til kanten blir nok litt for "middagstallerken" for mine håndledd, men liker resten.
quartz går egentlig helt greit på kronografer for min del, så lenge prisen er lav.
er jo uansett ikke noen stor sekundviser man kan nyte flyten til ;)

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Utrolig fin:) Dette er absolutt noe av det mest vellykka klokkeprosjektet jeg har sett designmessig!

Quartz er nok dealbreaker for mange her inne, men verden er større en tidssonen, og med prisen du opererer med vil det nok være et bærekraftig prosjekt på kickstarter.

Stemmer også for at neste klokke du lager er en chrono med manuelt opptrekk:) DET hadde vært noe!

Masse lykke til med prosjektet!

• Liker
Reaksjoner: Grendel og mutriakis
45mm med skive helt ut til kanten blir nok litt for "middagstallerken" for mine håndledd, men liker resten.
quartz går egentlig helt greit på kronografer for min del, så lenge prisen er lav.
er jo uansett ikke noen stor sekundviser man kan nyte flyten til ;)

Jeg vil tippe at du vul finne 45mm bedre når klokken har kun en viser. Min YES-watch er også 45 og det er en god diameter for å bruke en viser. Hadde den vært mindre ville det lett blitt smått og knotete å lese tiden.

Jeg vil tippe at de fleste ville funnet 45mm behagelig. En facelift kommer kanskje med 47 som opsjon?

8

Så denne på PCN sidene på FB og responsen der var jo veldig positiv , så gratulerer . Her inne er man kanskje litt mer kritisk og det er jo bra med innspill som du inviterte til. For egen del er størrelsen (45) og Quartz en show stopper.

• Liker
Reaksjoner: Rød
Takk! Og javisst, tilbakemeldinger fra klokke fantaster var hele ønsket mitt :)
(I tilegg til å være bitelitt stolt av det jeg har laget ;) , og ønske om å vise den bort til likesinnede).