Corum Admirals Cup vs Panerai 111

Jeg liker absolutt ingenting ved Corum. Men jeg er jo sær og kjedelig i klokkesmaken :p

Jeg er tilbøyelig til å være enig, men respekterer at andre gjerne liker den. For meg er det noe med kasseformen som blir "feil". Men mangfoldet lenge leve! :cool::D

Skulle jeg først hatt Corum så måtte det blitt Admirals Cup, men liker nok Panarai bedre.

Av andre merker så er Rolex å anbefale særlig på grunn av andrehåndsverdien, de holder seg utrolig bra i pris.
Ellers så er jeg eksepsjonelt fornøyd med min Grand Seiko.

.. (Panerai må vel være klokkeverdenens hipster-brand? ;) )

Hehe, du kan få sagt det.:D Har spottet Panerai tre ganger nå og hver gang er det fake eller homage (Var det ikke patent på denne kasseformen så det ikke kan lages homage som ligner?) De personene som jeg spottet var heller ikke nevneverdig interessert i klokker.

Hvis jeg hadde hatt den summen til en klokke nå, så ville jeg gått for en Glashütte Original.

Hei!

Vil høre deres meninger om to forskjellige klokker. Den ene modellen er Corum Admirals cup og den andre er Luminor Panerai 111. Noen her som har erfaringer med noen av merkene? Eventuelt positiv og negativt.

Utrolig fine og særegne klokker begge to!

Noen foretrekker blondiner, andre brunetter.
Jeg liker begge.
Uten sammenlikning forøvrig.

Her må du bare følge magefølelsen. Det eneste du risikerer ved å stille åpne spørsmål som dette, er å muligens bli enda mer i tvil.
Eventuelt forvirret, men på et høyere nivå....;)

Kjør på - jeg ser frem til en spennende unboxing et sted der fremme!