Creationwatches

Medlem
28. aug. 2014
Innlegg
174
Leser flere steder både her og andre forum hvor utrolig godt fornøyd folk er med å handle fra denne sjappa...
Vel jeg er ikke imponert.... Har handlet masse fra Japan og Hong Kong tidligere og makan til dårlig deal har jeg ikke vært borti før...

Bestilte klokke fra dem mandagen før nyttår, fikk beskjed om på tirsdagen at klokka var sendt med Express frakt til meg.
Spurte om trackin nr, det hadde dem ikke(!!!!????)

Fredag sendte jeg en krass mail og spurte hva som foregikk og hvor ting ble av, fikk svar på mandag denne uka at klokka var sendt da (5/1) med EMS... Det er ikke holdtbart.
Først juger dem, så sender dem meg ikke noe tracking nr, så bruker dem det tregeste av det trege innen "ekspress" shipping.. Siste gang jeg kjøper noe derfra hvertfall..

Sånn, måtte bare få det ut av kroppen:mad::mad::mad::mad:
 
Jøss. Lenge siden jeg handlet med CreationWatches, men sist så fikk jeg pakke etter 3-4 dager, og levert med DHL. Står jo også at de bruker DHL til Norge på nettsidene, men mulig det er endret. I så fall er det en viktig nyhet. Kan være en formildende omstendighet med nyttår, men en uke og et par dager etter 1. januar, så bør ting være på stell. Håper pakka dukker opp snart!
 
Jøss. Lenge siden jeg handlet med CreationWatches, men sist så fikk jeg pakke etter 3-4 dager, og levert med DHL. Står jo også at de bruker DHL til Norge på nettsidene, men mulig det er endret. I så fall er det en viktig nyhet. Kan være en formildende omstendighet med nyttår, men en uke og et par dager etter 1. januar, så bør ting være på stell. Håper pakka dukker opp snart!

Ja, er det med DHL på siden dem som gjør meg forbannet.
Pluss at dem sier at klokka er sendt så viser det seg at den jaggu meg ikke er det alikevel....
Møkk:mad:
 
Ja, er det med DHL på siden dem som gjør meg forbannet.
Pluss at dem sier at klokka er sendt så viser det seg at den jaggu meg ikke er det alikevel....
Møkk:mad:

Slap av... Hvis en dag din klokke som koster langt over 60000 er låst inn for 2 uker i et gigantiske lager nær New York som er kjent for å bli ekstremt rotete over mange år og som har over 1 meter vann inn etter en flom pga av syk storm... Da skal du få lov til å bli nervøs;)
 
Alle DHL pakker har vel tracking? Sist jeg kjøpte klokke fra england så hadde jeg den i hånden dagen etter den var sendt. Og med tracking.
 
Jeg kjøpte to klokker derfra i desember. Begge kom med DHL, med tracking, etter noen dager. Ikke at det gjør dit problem mindre...
 
Jeg har bare positive erfaringer med Creationwatches. Fikk klokka levert på døra med DHL etter 4 dager inkludert helg. Verdien på pakken var oppført til 32USD.....
 
Derfor jeg ikke skjønner en pøkk av hva dem driver med....
Dem sier dem skal bruke DHL, men har nå sendt den med Posten EMS...
@Hammerfjord jeg er ikke nervøs for at den ikke dukker opp, men mer irritert over at dem ljuger og ikke gjør som dem sier dem skal.
Hvem land holde denne sjappa til i? For dem sender klokka fra Japan av en eller annen grunn.
 
Redigert av en moderator:
Derfor jeg ikke skjønner en pøkk av hva dem driver med....
Dem sier dem skal bruke DHL, men har nå sendt den med Posten EMS...
@Hammerfjord jeg er ikke nervøs for at den ikke dukker opp, men mer irritert over at dem ljuger og ikke gjør som dem sier dem skal.
Hvem land holde denne sjappa til i? For dem sender klokka fra Japan av en eller annen grunn.

Tror nettbutikken ligger i Singapore.

Hvis du irritere deg over dette bør du kanskje ikke bestille luksusklokker. Jeg bestilte 2 i 2013 juli. Levering skulle ha vært på 3 måneder.
Endte med ene på 7 måneder og den andre på 1 år og 3 måneder.
 
Redigert av en moderator:
Hvem land holde denne sjappa til i? For dem sender klokka fra Japan av en eller annen grunn.

De oppgir vel at de holder til i Singapore? Da jeg handlet fra creation i feb/mars 2014 ble klokken min hvertfall sendt fra KL, Malaysia. Jeg bestilte da med EMS, da jeg mener å huske at postens fortollingsgebyr var lavere enn det DHL skulle ha for jobben. Klokken kom uansett frem etterhvert, og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
 
Tror nettbutikken ligger i Singapore.

Hvis du irritere deg over dette bør du kanskje ikke bestille luksusklokker. Jeg bestilte 2 i 2013 juli. Levering skulle ha vært på 3 måneder.
Endte med ene på 7 måneder og den andre på 1 år og 3 måneder.

Hehe, tror nok aldri jeg kommer til å bestille svindyre klokker over nettet nei... Har handlet en del dyre ting fra asia før, men da viste jeg at det kom til å ta lang tid...
Synes bare det er utrolig tåpelig å ljuge om at noe er sendt for så å faktisk sende det en uke senere...
 
Synes bare det er utrolig tåpelig å ljuge om at noe er sendt for så å faktisk sende det en uke senere...

Nå må du ta deg ei pære. Har ikke falt deg inn at den du snakket med kun var feil-informert og ikke nødvendigvis jugde?

HTFU sier nå jeg.
 
Viktig å huske her er vel at CC, akkurat som mange andre asiatiske selgere både i butikk og eBay opererer med null eller nærepå null i forsendelseskost og leveransetiden blir deretter.
Like viktig å huske er det vel også at det å sende en pakke innefatter en haug med momenter.
Den skal ut av senderlandet gjennom gud vet hvilken check,
den skal sendes til mottakerlandet på gud vet hvilken måte,
og den skal - som oftest er den store tidstyven - innom våre egne statsansatte som vil kikke litt på hva du kjøpt og skjønnsmessig utdele MVA+gebyrer. Noe som vi sett kan ta 4-14 dager.

At de faktisk på CC benytter seg av gratis DHL-frakt er jo en god ting og at vi som kunder er utålmodige er vel og greit det,
men å legge ut om hvor r*va butikken er syns jeg ikke har noen hensikt i en sak som denne.
 
Viktig å huske her er vel at CC, akkurat som mange andre asiatiske selgere både i butikk og eBay opererer med null eller nærepå null i forsendelseskost og leveransetiden blir deretter.
Like viktig å huske er det vel også at det å sende en pakke innefatter en haug med momenter.
Den skal ut av senderlandet gjennom gud vet hvilken check,
den skal sendes til mottakerlandet på gud vet hvilken måte,
og den skal - som oftest er den store tidstyven - innom våre egne statsansatte som vil kikke litt på hva du kjøpt og skjønnsmessig utdele MVA+gebyrer. Noe som vi sett kan ta 4-14 dager.

At de faktisk på CC benytter seg av gratis DHL-frakt er jo en god ting og at vi som kunder er utålmodige er vel og greit det,
men å legge ut om hvor r*va butikken er syns jeg ikke har noen hensikt i en sak som denne.

Nå sier ikke jeg at butikken er ræva, men at de har opptrådt på en måte jeg synes er merkelig.
Og hadde de enda brukt DHL så hadde saken vært grei. Men det gjør de jo ikke i dette tilfellet.
Har flere mailer fra samme person som forteller meg at pakken ble sendt i forrige uke, noe som da viste seg å ikke stemme.
Er dette jeg reagerer på, samt at dem velger å sende med Posten.
Jeg har null problem med å betale for frakt, men når de reklamerer med gratis DHL frakt, så forventer jeg at ting da blir sendt med DHL.
Mulig jeg er vrang og vanskelig, men rett skal nå en gang være rett.

Spiller ingen rolle nå, klokka er på vei fra Japan, selv om trackinga har stått stille i snart to dager....
 
Hehe, tror nok aldri jeg kommer til å bestille svindyre klokker over nettet nei... Har handlet en del dyre ting fra asia før, men da viste jeg at det kom til å ta lang tid...
Synes bare det er utrolig tåpelig å ljuge om at noe er sendt for så å faktisk sende det en uke senere...


Var ikke over nett. Var bestilt hos en urmaker her i Oslo
 
Leser flere steder både her og andre forum hvor utrolig godt fornøyd folk er med å handle fra denne sjappa...
Vel jeg er ikke imponert.... Har handlet masse fra Japan og Hong Kong tidligere og makan til dårlig deal har jeg ikke vært borti før...

Bestilte klokke fra dem mandagen før nyttår, fikk beskjed om på tirsdagen at klokka var sendt med Express frakt til meg.
Spurte om trackin nr, det hadde dem ikke(!!!!????)

Fredag sendte jeg en krass mail og spurte hva som foregikk og hvor ting ble av, fikk svar på mandag denne uka at klokka var sendt da (5/1) med EMS... Det er ikke holdtbart.
Først juger dem, så sender dem meg ikke noe tracking nr, så bruker dem det tregeste av det trege innen "ekspress" shipping.. Siste gang jeg kjøper noe derfra hvertfall..

Sånn, måtte bare få det ut av kroppen:mad::mad::mad::mad:

Klarer virkelig ikke å skjønne den store irritasjonen her..
Antageligvis sender de ut bekreftelse på sending så snart de har skrevet ut pakkseddelen. Rundt nyttår er det kanskje naturlig at det blir noen forsinkelser og det er fullt mulig at pakken derfor ikke ble plukket ut før Mandag. Uansett hva som er tilfelle ser jeg ikke helt at to uker i forsendelsestid er noe å ta av over, men det er nå bare meg..

Tollen i Norge vil også gjøre sin del for å forsinke en slik ekspresslevering.

Edit: Selvfølgelig dumt om du ikke har fått tracking-nummer. Den ser jeg.
 
Redigert: