Ikke tukle med skaperverket. Sub date har alltid hatt cyclops og skal fortsette med det IMO. kjøp noe annet om det er så viktig.
er det lov på en GMT ?
Ikke tukle med skaperverket. Sub date har alltid hatt cyclops og skal fortsette med det IMO. kjøp noe annet om det er så viktig.
er det lov på en GMT ?
Det er ikke ulovlig på noen, men det er bare TEIT!! Kjøp en Omega istedet. Eller en 16600.
OT; Noen som vet hvorfor man ikke brukte cyclop på SD?
Takker for 0.9. Nå går jeg for 36.9 i neste.
Ja, men hvor finner jeg maxicase, 97200 lenke, dato, sort skive og 3135 urverk...uten cyclops?For å si det slik, de som ikke liker Rolex i 100% original stand, kjøp noe annet!
AW
Jeg er med deg hele veien min venn, her er den;det må da være lov å leke med tanken om en ikke eksisterende Rolex
Det varmerJeg er med deg hele veien min venn
For å si det slik, de som ikke liker Rolex i 100% original stand, kjøp noe annet!
AW
Jeg er usikker på om du er ironisk eller ikke. Jeg velger å tolke deg dithen at du ikke er ironisk, og at påstanden således er helt dustete.
Hva er en 100% original Rolex? En Rolex som utseendemessig er helt lik slik den ble sendt fra fabrikken?
Hvis man velger å gå med NATO istedenfor lenke, da er vel ikke klokken lenger 100% original? Da burde jeg kanskje ikke kjøpt en Rolex? Hvis jeg velger å kjøpe en Oyster istedenfor Jubilee som klokken kom med, er ikke lenger klokken 100% original? En vintage Rolex er (nesten) umulig å få tak i 100% original - glass kan være skiftet, det samme med bezelinsert. Kanskje balansefjæren er byttet, kanskje noen pakninger osv.
Så hva er egentlig en Rolex i 100% original stand.
Jaja, du får bare synes påstanden er dustete, hvor gammel er du forresten? 14 år ?