Takker for det Kanskje du faller ned på denne en dag ?Gratulerer! Jeg digger den der! Har selv hatt lyst på den siden jeg prøvde den på armen hos Lervik for et års tid siden..
Takker for det.Grattis med en råtøff D-Blue!
Takker så mye...Så jeg er en ekte WIS nå da ?Gratulerer! En skikkelig WIS-handel
Tøff er den ja.....Takker for gratulasjon.Ha ha. Impulskjøp done right.
Gratulerer med tøffing.
Takker for det. Må skuffe deg ang bilen, da den kun var lånt i helgen.Rått! Gratulerer!
(Pen bil også da.)
Den er helt rå! Gratulerer!
Hyggelig og høre....Vi treffes da sikkert på gtg snart ?Hva skal man si annet enn gratulerer kler bilen
Oi !! Det var lenge siden 'vi' har hørt fra deg @PerØ Takker så mye og velkommen tilbake.Grattis!!! Lekker!!!! Kudos for en fantastisk historie
Takker for gratulasjon.....Du får kline til med en igjen da vet du (!)FOR et ur! Denne har jeg siklet etter lenge. Solgte faktisk min egen DeepSea da jeg så et bilde av denne modellen i Bjerke sitt blad for noen år siden.
Klarte liksom ikke å se på den sorte på samme måte lenger.
Gratulerer, og takk for god historie.
Tusen takk for det.Flott unboxing. Gratulerer med knalltøff Rolex
Var IMPULSKJØP med store bokstaver dette ja ! Takk for gratulasjonGratulerer med flott Rolex - impulskjøp er ofte det aller beste
Takker...Gratulerer!
Takk for det,var gøy dette. Føles rett nå.Hahaha, herlig!
Gratulerer så mye
Er nok det min gode venn.Grattis! Dette er kanskje Rolexen for deg
Takk,takk...Gratulerer med bølletøff krone
Takk Tom. Den vokser på meg. Ser bra ut dette. Vi høres.Herlig impulskontroll. Akkurat skik det skal være. Gratulerer
Takker så mye.Nydelig. Dette er beefy. Gratulerer.
Har nok en diagnose ja....Du er bare sinnsyk vet du det. Jeg tror ikke det finnes noen som har gjort mer for omsetningen av ur over disk i dette landet her.
Takker...Grattis!
Edit: Om ikkje alle tok ironien så er dette den mest BølleTøffe Rolex eg veit om. Var frelst då eg prøvde den. En gang....!Æsj, den var jo ikkje kul i det heile. Tykk ser den ut til å vere og. Uff
Tusen takk....Fantastisk, gratulerer!
Eller mangel på kontroll kanskje Takker så myeLenge leve impulskontrollen!!
Gratulerer så mye!!!
Takk takk....Flott ur. Gratulerer!
Edit: Om ikkje alle tok ironien så er dette den mest BølleTøffe Rolex eg veit om. Var frelst då eg prøvde den. En gang....!
Takker @Preben LidiGratulerer med Dyyyyyyker