D ringer, d ringer, hvem kan d være.....?

Medlem
15. juli 2013
Sted
Oslo
HVEM r d som ringer før klokken 9 om morgenen? Gidder ikke svare :mad::confused:

Men, så kommer jeg på at jeg jo venter på en pakke! Er fremdeles i ørska etter kvelden og natten før. Litt for mye gøy av flytende karakter... Jeg ringer tilbake. "Har en pakke til deg, er der om 3 minutter!" Får dradd på meg noen filler og halvvegs ramler ned trappa. Legger pakken på bordet, og stuper under dyna igjen, resten av dagen...

Det hele begynte for tre, eller var det 4 år siden, tiden flyr. Jeg delte kontor en dag med en ny fyr som hadde Rolex. "Er den feik?" Neida, ekte gull. Etter mye prating den dagen ble det til at jeg måtte ha klokke. Siden den gang har det blitt noen Omega, et par Tudor, og en Zenith. Da fikk det holde. Men så ble det til at jeg delte kontor med samme fyren et par ganger til nå nylig. "Rolex kom med en kjempelekker en på Basel. Den bare MÅ du se på! Blir en kjempehit, helt sikkert!". Joda, å se skader jo ikke. Lekker var den jo. Men, jeg syntes jeg hadde brukt nok penger på klokker, selv om jeg jo ikke hadde noen Rolex. Jeg liker klokker med litt farger på, særlig blå. Og Rolex Sub hadde ikke så mye av det, også koster de jo penger da. En dag er han på kontoret igjen. "Har du sett klokka eller, den er jo bare såååå lekker! Slutt å bruk penger på alt det andre, Rolex som er greia. Du kommer ikke til å angre!". Fælt til mas da. Joda, jada, det er jo en flott klokke, og den har fått mye god omtale, men jeg har jo nok klokker, selv om ingen er Rolex. De neste dagene leses vel alt jeg kommer over om dette uret. Sist onsdag slår jeg nummeret til Jørgensen. Jeg har ikke fått telefonen til øret en gang før Trond svarer. "Har akkurat fått inn en eske som jeg står og pakker ut nå. Det er et par sånne oppi der ja, skal du ha en?" Bli tatt litt på senga, jeg skulle jo bare høre om han hadde fått de inn. "Ehhhh, jeg må tenke litt på det". "Ja da må du tenke fort for disse kommer til å gå ut døra med en gang!". Jaahhh... "Ok, jeg ringer deg litt senere". Pokker å. Det er vel nå eller aldri, er det ikke? Skal du noensinne ha en Rolex så er dette den du skal ha, eller.... Stemmene i mitt hode kjemper, men det er en som må gi seg, den fornuftige... Jeg tror Jørgensen har telefonen limt til øret, for jeg er helt sikker på at jeg ikke hadde trykket på ring knappen en gang før han svarer. "Ja, så du skal ha en slik ja. Veldig bra valg. Denne er kjempepopulær, du kommer ikke til å angre! Du har den på fredag". Og så kom den og ble liggende på bordet et døgn, godt og vel. Valgets kvaler, igjen. Jeg kunne jo bare sende den tilbake, late som ingen ting. Penger spart. Men jeg hadde jo allerede sagt til han ene på torsdag at klokka var kjøpt. Så unboxingmaset begynner. Det er bare å rydde plass. Ingen veg tilbake.
_DSC3644.jpg

Godt pakket inn.

_DSC3652.jpg

Denne boksen kjenner vel de fleste til.

_DSC3654.jpg

Denne boksen er vel den samme om 100 år. Men hva er inni?

_DSC3657.jpg

Noen som har en ide?

_DSC3658.jpg

Nå begynner det vel å vise seg.

_DSC3665-2.jpg

Datejust 41 blå skive, Oyster lenke.

_DSC3672.jpg

Hele pakken.

_DSC3676-2.jpg

Ikke helt klart, men slik ser min ut.

_DSC3678.jpg

på armen.

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å bruke den. På jobben er det så mye rart man dulter borti, og ute blant folk... Men den bør vel forsikres, selv om folk flest ikke har lyst til skaffe seg en slik en uten å betale. Jeg ser for meg at den vil være veldig lekker på en brun reim. Får finne ut hva som passer best der. Så håper jeg det blir en gooood stund til jeg får høre om en klokke til som bare er helt uimotståelig flott, som kommer til å fyke ut av døra med en gang. Jeg begynner å forstå at jeg nok er litt for lett å påvirke. Men, med en slik klokke, så er det kanskje ikke så ille det, tross alt.

Redigert: