Da ble det impulskjøp på onsdag morgen

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
Tidssonen er livsfarlig og vil føre til at vi går konk alle mann. Etter å ha lest poster om impulskjøp både på mandager og søndagsåpne flyplasser, så fant jeg ut at jeg også måtte ha noe nytt.

Litt skyld skal også posten om PVD-behandlede Submarinere ha. For det finnes jo klokker som er PVD-behandlet fra naturens (produsentens) side, og da måtte jeg selvfølgelig surfe litt for å finne ut om det var noen av dem jeg likte. Og det var det.

Det ble riktignok ikke så dyrt som for London og mandagsshoppende, men jeg gleder meg i hvert fall! :D

Impulskontroll er for feiginger. Noen flere hint om hva du har bestilt?

Hadde rkjersem blitt impulsiv så hadde jeg aldri fått muligheten til å kjøpe klokke igjen :(

Ja, hva ble det? Begynner å bli ganske nygjerrig nå.
Ser ut til at luremus bølgen skyller over TS som en tsunami nå.:p

Det blei denne mailen:

"Hello
We are writing to let you know that we are out of blue..we do have the
green color available which has also been stoped production.
Thanks
Brian
luminoxshop"

Var egentlig ikke mening å være luremus :oops:, og hadde tenkt å poste link til klokka i går, men så ble jeg så :twisted: provosert av den der mailen. Hva er vitsen med nettbutikk hvis du ikke har klokkene folk bestiller (og betaler for) - vanskelig å få dem til å kanselere orderen var det også. De kom opp med flere forslag underveis på andre klokker før jeg temmelig uhøfflig måtte påpeke at det ikke var mitt problem at de solgte klokker de ikke kunne skaffe.

Har funnet den fra en annen leverandør også, men nå har liksom litt av momentumet i klokkekjøpet gitt seg. Så hva tror folket? Er denne verd å skaffe seg til bruk på de barskeste dagene?

600_silicon_night_bk.jpg

Traser Classic Automatic Blue.

Automatic og Tritium? Som lumehora jeg er, er jeg skikkelig sugen på noe med tritiumtubes:mrgreen: Pris og dimensjon på den? Ser for meg at den kan bli kul på en Zulu reim.

Den er sinnsvakt tøff. Hadde den vært litt større hadde jeg nok gått på en trasersmell selv for lenge siden. POen min (42mm) kunne med stort hell vært en 45mm så blir nok ikke noen slik på meg dessverre :(.

Men er en fantastisk kombinasjon av sinnsvakt kul "lyspakke", flott og røft deisgn, sort og automatic som virkelig appelerer til denne karen vertfall.

go for it ;)

Med alt dette pratet om impulskjøp måtte jeg en tur på eBay idag. Kontoen er skrapet, men et enkelt søk på G-shock og sortering etter pris + frakt gjorde susen :D Rescue orange Gulfman på vei, til prisen av middag og noen pils. Godt det noen ganger ikke er dyrere å klø der det klør :D

G-9000R-4.jpg

Godt å se at forumet gjør sin jobb som kontaktpunkt for personer med manglende impulskontroll :)

Her er dagens synd.

IMG_5930.jpg

Med alt dette pratet om impulskjøp måtte jeg en tur på eBay idag. Kontoen er skrapet, men et enkelt søk på G-shock og sortering etter pris + frakt gjorde susen :D Rescue orange Gulfman på vei, til prisen av middag og noen pils. Godt det noen ganger ikke er dyrere å klø der det klør :D
Den der er frekk!

Godt å se at forumet gjør sin jobb som kontaktpunkt for personer med manglende impulskontroll :)

Her er dagens synd.
Det ble du som stakk av med den, ja! Pen er den, ingen tvil om det, også morsomt at det begynner å komme noen Stowaer her på forumet. Jeg synes det er et veldig interessant merke, med veldig pene ur. Får Jörg Schauer det som han vil kommer det nok noe inhouse eller inhouse-ish fra den kanten om noen år, også.

Får Jörg Schauer det som han vil kommer det nok noe inhouse eller inhouse-ish fra den kanten om noen år, også.

Kult om det kommer noe In-house-ish i Stowa ja.
Siste update er at Stowa lanserer Derowe-verk i MO Automatic-klokkene.. Og noen av pilot-urene og tror jeg..

Noen som har erfaring med Derowe?

Kul Antea, DJM ;)

G-9000R-4.jpg

Hehe, Gratulerer Anders,
Du måtte ha en rescue orange du og ja... knalltøffe klokker, til en billig penge.
Broremann "Riseman" hilser :D