Da ble det impulskjøp torsdag ettermiddag

Medlem
10. feb. 2009
Sted
Bergen
:) Får hive meg på impulskjøp trådene. Jeg så en klokke som var priset slik at jeg ikke kunne si nei. Drømmeklokken min :) Venter nå i spenning på at det skal bli levert med posten. Jeg skal poste bilder med en gang jeg har fått den :)
Hint: blå ;)

Og vi andre som slett ikke lar oss rive med venter i spenning på hva nyanskaffelsen er.;)

Føler at det snart er på tide med noe nytt, eller kan fornuften seire....bare denne ene gangen:confused:

Ja jeg må si det :) Jeg synes ikke sånne "vente på hva det er" tråder er så spennende. Kanskje bare spennende for den som har laget tråden ;)
Det ble en 116613LB eller med andre ord: Rolex Submariner, ceramic, delgull, blå :) Gleder meg som en liten unge som venter på julaften :)

Tenkte meg det måtte være noe med gull ja. Husker jeg rett nå så har du veldig sansen for det metallet, så det måtte vel bli two-tone:)

Tenkte meg det måtte være noe med gull ja. Husker jeg rett nå så har du veldig sansen for det metallet, så det måtte vel bli two-tone:)
:) Ja det er favoritt matrialet mitt når det kommer til klokker ;) Det optimale hadde vært en 116618 men den får komme når jeg får bedre råd :)

Rolex TT er ikke helt min kopp med sådan, men for de som kler det og liker det er det jo unektelig flotte klokker. Gratulerer med nytt!

Da var klokken i hus, og for en nydelig klokke! Jeg er kjempefornøyd. Den nye blå-fargen er nydelig, den skifter farge etter lyset i rommet. Dette blir en klokke jeg skal beholde. Her er et par bilder :)
IMG_1253.jpg

IMG_1248.jpg