Da trenger du en i titan...(unboxing)

Den er bare herlig, med titan og de gule detaljene. En meget god venn har en maken og den er übercool live!:cool::cool::cool:
Gratulerer, UJU!

deBalzac: dine innlegg er alltid så utrolig lærerike! Hvor tar du kunnskapen fra?
Uansett; fortsett med dine lange og (positivt) belærende innlegg!:D

Den er "berre lækker" UJU ;)
Gratulerer :D

Grisefeeeet UJU! Grattis!

Gult er kult!!! :D:D:D

Takker så mye. Er fremdeles salig og svimmel i "ny klokke tåka". Tror dette er en forelskelse som vil vare.:p
 
Den der er rå!

Gleder meg til Bjerke åpner ny butikk her i Bergen snart..Med IWC :D
 
GRATTIS med feet klokke, så selv på denne da klokkemanien startet for fullt, men endte med Pilot'en..

Faen...nå MÅ jeg bare skaffe meg en ny klokke jeg og....trodde jeg skulle "slippe" unna med et år siden siste anskaffelse, men dette betyr "krig"....

Men hva...nå har dere (Mogens og UJU) "tatt" 2 av mine store favoritter...da må det bli enten den nye Sub'en (Rolex) eller en IWC 7-dager...og der røk de neste 3 årenes feriebudsjett. Tror ikke kona blir særlig glad ;)
 
Gratulerer med ny klokke :)

Jeg saa paa denne paa Keflavik i dag. Selv om jeg ikke er noen krono-fan, saa maa jeg beroemme den for fantastisk finish! :D
 
Grattis med en feiende flott klokke!!

Den der er rå!

Gleder meg til Bjerke åpner ny butikk her i Bergen snart..Med IWC :D

GRATTIS med feet klokke, så selv på denne da klokkemanien startet for fullt, men endte med Pilot'en..

Faen...nå MÅ jeg bare skaffe meg en ny klokke jeg og....trodde jeg skulle "slippe" unna med et år siden siste anskaffelse, men dette betyr "krig"....

Men hva...nå har dere (Mogens og UJU) "tatt" 2 av mine store favoritter...da må det bli enten den nye Sub'en (Rolex) eller en IWC 7-dager...og der røk de neste 3 årenes feriebudsjett. Tror ikke kona blir særlig glad ;)

Veldig pent! Et litt forsinket grattis fra meg også!

Gratulerer med ny klokke :)

Jeg saa paa denne paa Keflavik i dag. Selv om jeg ikke er noen krono-fan, saa maa jeg beroemme den for fantastisk finish! :D

Takker så mye for komplimentene.:D
Har nå hatt klokken på armen i noen dager så en liten review kan være på sin plass:
Utrolig behagelig på armen. Den lave vekten gjør at jeg nesten ikke merker at den er der. Perfekt størrelse.

Nøyaktigheten er fantastisk. -1sek. i døgnet de dagene jeg har hatt den.:eek:

Som et minus kan det kanskje nevnes at den ikke har "micro adjustment" på låsen. Dette blir veiet opp av lenka, som er svært enkel å justere med de medfølgende verktøyene. Litt prøving og feiling og klokka sitter som et skudd.8)
Låsen kunne sikkert med fordel ha hatt doble "pushere", men den virker uansett nokså solid.

Har lest at titanlegeringen som er brukt av IWC er av en svært god kvalitet, med spesielt høy hardhet.
Klarer ikke å fatte at IWC ikke lager klokker i titan lenger.:confused:

Lumen er helt knall. Her dessverre ingen lumeshots, men dere har sikkert sett bildene i tråden til Mogens. Denne ser også helt rå ut i mørket.

Vrideren til den interne dykker "bezel'en" er fast og fin. Med tydelige "metalliske" knepp kjenner man at dette er kvalitet. Dette er forøvrig favoritt delen av klokka som gjorde at jeg falt for den i utgangspunktet. Intern bezel....mmmm helt konge.:p

Fargen på titan gjør denne passe "stealthy" samtidig som jeg digger den litt futuristiske "tool looken".