Da var arbeids klokken også kommet i hus

Medlem
27. mai 2011
Innlegg
49
På an igjen med å pakke ut, begynner å bli lei........:D:D:D:D:D

Dette var utgansk pkt med å kjøpe meg ny klokke som skulle brukes til hverdags når jeg jobbet i hus og heim med hammer og sag. En klokke som tåler å bli brukt og skal brukes selv om jeg bytter kledning på huset eller havner i slåsskamp med naboen etter den årlige nabofesten:D:D.

Plutselig så kom denne forsalg og 3 min senere så var jeg eier av den :D Denne klokken er jeg ekstrem fornøyd med og når jeg fikk denne på håndleddet så var det 100000% perfekt. Dette må være noe av det mest velykket innen klokke design :D:D:D

Her er noen bilder

1-1.jpg
[/IMG]

2-1.jpg
[/IMG]

3-1.jpg
[/IMG]

4-1.jpg
[/IMG]

Shit, der ringer det på døra igjen, Fae..... aldri fred å få... Bilder kommer når jeg har fått løs bikkje til å gå løs rundt huset jage bort de som tør å komme innen for radius på 50m....
 
Grrrrr....
Jeg skal slutte å se på postene i unboxing før jeg ser at det er blitt mangen svar på tråden :(

Kom igjen da!
 
Da er det påen igjen,

5-1.jpg
[/IMG]

6-1.jpg
[/IMG]

7-1.jpg
[/IMG]

8.jpg
[/IMG]

9.jpg
[/IMG]

10-1.jpg
[/IMG]

11-1.jpg
[/IMG]

Ikke det mest spennende klokke, men denne liker jeg. Er meget fornøyd herremann:D:D
 
Med fare for å gjenta meg selv, Omega Seamaster blir aldri feil.

Grattis med flott, og meget anvendelig klokke.:p
 
Gratulerer med enda en klokke i en flott SMP:) Den kan nok bli med deg på alle de oppgavene du nevner, uten problemer:)
 
Takk for fine ord:p og den klokken er perfekt for meg i mitt bruk. Om den blir så mye brukt i slåsstkamper skal være usakt, men da skal det ikke stå på klokken:):):):)

Det var her inne på forum som satt meg på ide om Seamaster og det er jeg happy for i dag.
 
Gratulerer med denne, håper du gir den noen reale utfordringer og forteller oss om hvor mye den tåler.
 
Da er det bare å gratulere deg med det fineste uret som kan kjøpes for penger:)

Det er nok riktig at den kan brukes til alt, men til slåsskamper vil jeg foreslå Hublot Big Bang.

Her kommer en hilsen fra en nær slektning - for anledningen på gummi...

015-5.jpg
 
Gratulerer med en klokke jeg selv er på jakt etter!!:p
Denne lå ikke lenge på salgsforumet? Sjekker daglig... Hehe!
 
Fin klokke du og smaken din er bra:D. Er helt enig at dette må være noe av det beste en kan kjøpe av penger når det gjelder klokker. Den passe med gummi reim også ser jeg. Fikk med gummi reim også og ser at den må jeg få på for å teste ut :)

Denne lå ikke lenge ut før jeg fikk tak i den. Kun snakk om noen timer på finn før jeg fikk tak i den.